اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960412253354774

هفتمین شعبه فروش محصولات شرکت مانی ماس در استان کرمانشاه افتتاح شد

کد: 13960412253354774

https://goo.gl/L1xjvV

، شیراز , (اخبار رسمی): هفتمین شعبه فروش محصولات شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی ماس در استان کرمانشاه افتتاح شد.

هفتمین شعبه فروش محصولات شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی ماس در استان کرمانشاه افتتاح گردید

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی‌ماس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لبنیات در کشور در استان‌های فارس، اصفهان کرمان، هرمزگان، کرمانشاه و بوشهر به صورت مستقیم محصولات خود را توزیع می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مانی‌ماس پس از افتتاح ششمین شعبه فروش محصولات مانی ماس در استان کرمان، هفتمین شعبه فروش آن برای خدمات‌دهی به مشریان استان‌های غربی کشور  از ابتدای خرداد ماه در استان کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور، به توزیع و فروش مستقیم محصولات مانی ماس اقدام کرده است.

مدیرعامل این شرکت گفت: این شعبه با استخدام نیروهای جوان و بومی و با هدف پوشش استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و کردستان تاسیس شده است. 

سید محمد اسماعیل راهنما افزود: در حال حاضر در این شعبه فروش 20 فروشنده و توزیع‌کننده و 10 خودرو توزیع محصولات و پنج نیروی دفتری  استخدام شده‌اند؛ بنابراین با پوشش قراردادن این پنج استان به صورت کامل تعداد نیروهای انسانی در این واحد به 60 نفر خواهد رسید.

راهنما تصریح کرد: شرکت فرآورده‌های لبنی مانی‌ماس که از سال 1366 با همت برادران راهنما در زمینی به مساحت 150هزار متر در شهرستان  فسا با تولید انواع فرآورده‌های لبنی کار خود را شروع کرد و در حال حاضر انواع محصولات لبنی و پودری از قبیل انواع ماست، شیر بطری، کشک، دوغ، ماست موسیر، پنیر خامه‌ای‌، پنیر پروسس، پنیر سفید، پنیر پیتزا، کره و انواع پودرها را تولید می‌کند.

گفتنی است شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی‌ماس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لبنیات در کشور در استان‌های فارس، اصفهان  کرمان، هرمزگان، کرمانشاه و بوشهر به صورت مستقیم محصولات خود را توزیع می‌کند. 

برای آشنایی بیش‌تر با محصولات شرکت مانی‌ماس به وب سایت www.manimas.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانی ماس

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص) با عنوان تجاری مانی ماس درسال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنیات کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید.این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه ها وماشین آلات بادانش فنی روز دنیا آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]