اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030856354774

مدیر عامل «مانی ماس» کارفرمای نمونه استان فارس شد

راهنما: داشتن اقتصاد شکوفا نیازمند همراهی همه جانبه کارگر و کارفرماست

کد: 1395030856354774

https://goo.gl/XGxXL9

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت شیر پاستوریزه ارمغان ( مانی ماس) در همایش تکریم کارآفرینان نمونه استانی به عنوان کارفرمای نمونه استان فارس انتخاب و لوح ویژه این مراسم به سید محمد اسماعیل راهنما مدیر عامل شرکت مانی ماس اهدا شد.

راهنما: داشتن اقتصاد شکوفا یازمند همراهی همه جانبه کارگر و کارفرماست

برای رسیدن به اقتصادی با رشد مناسب و مستمر نیاز به تلاش و همراهی همه جانبه کارگران و کارفرمایان وجود دارد تا بتوانیم با این همدلی و همکاری به مرز خودکفایی برسیم

به گزارش روابط عمومی شرکت مانی ماس، سید محمد اسماعیل راهنما پس از کسب این عنوان، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در حوزه تولید گفت: نیروی انسانی شاغل در مجموعه مانی ماس به عنوان سرمایه بی بدیل، همواره مورد توجه مدیران این مجموعه بوده اند؛ چرا که کارگران بازوان توانمند تولید کشورند که برای داشتن اقتصاد شکوفا و موفق نقشی حیاتی دارند .
او در ادامه افزود: برای رسیدن به اقتصادی با رشد مناسب و مستمر نیاز به تلاش و همراهی همه جانبه کارگران و کارفرمایان وجود دارد تا بتوانیم با این همدلی و همکاری به مرز خودکفایی برسیم .
راهنما با اشاره به شرایط کار در این مجموعه توضیح داد: یکی از اصول اساسی این شرکت، ایجاد محیط ایمن، بهداشتی، آرام و با رعایت حقوق قانونی و حقوقی و توجه به آموزش مستمر نیروهای انسانی است که باید آرامش فکری کارکنان و خانواده های آنان را به ارمغان بیاورد تا بتوان همزمان محصولات سالم به بازار عرضه کرد .
به گفته وی، شرکت مانی ماس در حال حاضر به صورت مستقیم زمینه اشتغال بیش از 400 نفر نیروی انسانی را در کارخانه و 4 شعبه توزیع و پخش سراسری خود ایجاد کرده است و در تلاش است با توسعه ظرفیت خطوط تولید خود و احداث شعب جدید بر تعداد نیروی انسانی تحت پوشش خود بیافزاید .
گفتنی است انتخاب کارآفرین نمونه استان فارس،چندی پیش و در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، استاندار فارس، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و مسئولان تشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و همچنین جمع کثیری از کارگران برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانی ماس

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص) با عنوان تجاری مانی ماس درسال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنیات کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید.این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه ها وماشین آلات بادانش فنی روز دنیا آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]