اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117584774

مانی ماس برای اولین بار و با شیر طبیعی گاو و بدون چربی گیاهی ارائه می‌کند

تولید اولین پنیر پیتزا بدون چربی گیاهی در ایران

کد: 13950617117584774

https://goo.gl/JPYVnJ

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت فرآورده‌های لبنی مانی ماس به عنوان تنها تولید کننده پنیر پیتزا در جنوب کشور ، برای اولین بار در کشور اقدام به تولید پنیر پیتزا با استفاده از شیر طبیعی گاو و بدون هر گونه چربی گیاهی کرد واین محصول را در بسته بندی های متفاوت در دسترس مشتریان خود قرار داد.

محصول متفاوت و طبیعی مانی ماس ، پنیر پیتزا با شیر تازه و بدون هرگونه چربی گیاهی

شرکت فرآورده های لبنی مانی ماس به عنوان تنها تولید کننده پنیر پیتزا در جنوب کشور ، برای اولین بار در کشور اقدام به تولید پنیر پیتزا با استفاده از خامه طبیعی شیر و بدون هر گونه چربی گیاهی نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت مانی ماس، از ویژگی‌های مهم این پنیر پیتزا تولید آن با استفاده از شیر طبیعی گاو است در حالی که محصولات مشابه موجود در بازار با استفاده از چربی گیاهی تولید شده اند. این محصول علاوه بر نداشتن ترکیبات چربی با ترانس بالا که به سلامت مصرف کنندگان کمک می‌کند، در هنگام پخت به دلیل عدم استفاده از چربی گیاهی روغن اندازی نخواهد داشت و دارای کشسانی مناسب و عطر و طعمی مطبوع است.

از دیگر خصوصیات حایز اهمیت این محصول متفاوت بودن بسته بندی آن است. مانی ماس با توجه به مسئولیت اجتماعی خود و تعهد به حفظ محیط زیست از ظروف پلی پروپیلن استفاده کرده است  که قابل بازگشت به طبیعت هستند.

 ضمن اینکه به مشتری امکان استفاده از ظرف در دماهای متفاوت را می‌دهد و شرایط را برای نگهداری و استفاده مکرر را نیز فراهم می کند ،  البته این در حالی است که بابت افزایش کیفیت بسته بندی مشتریان ملزم به پرداخت هزینه اضافی نخواهند بود.

شرکت فرآورده های لبنی مانی ماس پنیر پیتزاهای تولید شده را در سه نوع موزارلا، پروسس و مخلوط( میکس ) در بسته بندی های 400،180، 700 گرمی و بسته بندی های 2.5 کیلوگرمی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانی ماس

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص) با عنوان تجاری مانی ماس درسال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنیات کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید.این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه ها وماشین آلات بادانش فنی روز دنیا آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]