اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030956435330

کتاب «قدرت نوآوری استراتژی» با سرمایه‌پذیری جمعی علاقمندان به چاپ دوم می‌رسد.

کد: 1395030956435330

http://j.mp/1Vo68A0

، قزوین , (اخبار رسمی): کتاب «قدرت نوآوری استراتژی» ترجمه مسعود چیتگرها با بهره مندی از سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) تجدید چاب می شود.

کتاب «قدرت نوآوری استراتژی» با سرمایه‌پذیری جمعی علاقمندان به چاپ دوم می‌رسد.

فاندوران یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) است که امکانی را فراهم می‌کند تا افراد ایده‌های خلاقانه خود را به دیگران معرفی کنند تا آن‌ها در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، از پروژه‌ها‌یشان حمایت مالی کنند

مسعود چیتگرها دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) دانشگاه صنعتی شریف و مترجم کتاب «قدرت نوآوری استراتژی»  این کتاب را اینگونه معرفی می‌کند: نوآوری استراتژی، استراتژى کسب‌وکار یک بنگاه را با هدف خلق ارزش جدیدى براى مشترى و بنگاه تغییر می‌دهد. نوآوری استراتژی، فرایند کشف و ظهور آینده، درک تغییر نیازهای مشتریان و استفاده از بینش‌های حاصله در این اکتشافات برای شناسایی فرصت‌های جدید کسب‌وکار برای شرکت است.

معمولا شرکت‌های درحال رکود به دنبال فرصت و رویکردی جدید برای خروج از رکود هستند. کتاب «قدرت نوآوری استراتژی»، ساختار و فرآیند‌های استراتژی‌های نوین را برای خروج از بحران‌ شرکت‌ها ارائه می‌نماید. این کتاب به صاحبان کسب‌و‌کار می‌آموزد به جای پرداختن به رویکردها و استراتژی‌های قدیمی و غیرکارآمد، با بازنگری استراتژی‌های قبلی، شناسایی فرصت‌های جدید که از دید صاحبان شرکت تاکنون پنهان بوده‌ و استفاده از روش جدید برای تدوین استراتژی و رونق به کسب‌و کار خود اقدام کنند.

چیتگرها ویژگی مهم این کتاب را همراهی مرحله به مرحله شرکت‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار در راستای تدوین استراتزی‌های نوین دانست. تکنیک‌هایی که در این کتاب اموزش داده می شود به شرکت‌ها کمک می کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ابزاری کارآمد راهبردهای خود را اجرا کنند و با بهره‌مندی از نقشه‌های ساخت یافته، از فرصت ها به صورت مناسب استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص نحوه چاپ و انتشار این کتاب می‌گوید: برای انتشار چاپ دوم این کتاب از روش سرمایه‌گذاری جمعی استفاده شده‌است. امروزه این نوع سرمایه‌گذاری روشی مرسوم در دنیا است و در آن ایده‌پردازان که  سرمایه ‌لازم را برای ایجاد و اجرای طرح و ایده‌ خود ندارند، ایده‌ خود را برای عموم جامعه مطرح‌ می‌کنند و با ارائه مزیت‌ها، تخفیفات و پاداش‌ها از علاقمندان درخواست ‌سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌ و ایده‌شان را می کنند. مهم‌ترین ابزار در این نوع سرمایه‌گذاری بستر اینترنت و پرداخت آنلاین است.

در ایران نیز برای نخستین برای انتشار کتاب  «قدرت نوآوری استراتژی» از این فرایند استفاده می‌شود. در این مسیر از فاندوران (fundorun) یکی از مجموعه‌های مرکز نوآوری و فناوری گروه فناپ استفاده می‌شود. فاندوران یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding)  است که امکانی را فراهم می‌کند  تا افراد ایده‌های خلاقانه خود را به دیگران معرفی کنند تا آن‌ها در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، از پروژه‌ها‌یشان حمایت مالی کنند.

علاقمندان به منظور مشارکت در سرمایه‌گذاری و پیش‌خرید این کتاب می‌توانند به وب سایت فاندوران مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قطب نوآوری

یادگیری و مربی‌گری تغییر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]