اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174195330

اجتناب از روش های افراد ناموفق

11 راه در مدیریت زمان که نباید رفت

کد: 1395051174195330

https://goo.gl/Uenb7M

، قزوین , (اخبار رسمی): بعضی از افراد به طور طبیعی در مدیریت زمان‌شان عالی هستند و دیگران از آنها یاد می‌گیرند. بعضی دیگر نیز با توجه به شانس خود نمی‌توانند زمان خود را مدیریت کنند. و پس از آن، فاجعه به بار می‌آورند.

11 راه افراد ناموفق برای استفاده نادرست از وقت

واقعیت این است که مدیریت زمان می‌تواند به موفقیت ما کمک شایانی کند. این مهم است که باید از بعضی رفتارها خاص دوری کرد تا در طول روز عذاب نبینیم.

در اینجا 11 راهی که افراد ناموفق در استفاده نادرست از وقت‌شان دارند را یادآوری می‌کنیم تا شما از آنها اجتناب کنید.

1. آنها زمان‌بندی ندارند

زمان‌بندی‌ها برای قطار و افراد مقید هستند، درسته؟ شما می‌توانید به خودتان بگویید که همه چیز را تحت کنترل دارید، به طور عادی می‌گردم و همه چیز را بدون زمان‌بندی انجام می‌دهم. اما، نه، این‌گونه نیست. زمان‌بندی حیاتی است. زمان‌بندی به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ریزی نمائید، زمان‌تان را حفظ کنید و هر چیزی را اولویت‌بندی کنید که نیاز به انجام آن دارید. بدون زمان‌بندی، شما احتمالاً تا پایان روز زمان بسیار زیادی را هدر خواهید داد و برخی از مسائل مهم را فراموش می‌کنید.

2.  آنها به درستی یادداشت نمی‌کنند

این کار به نوعی برنامه‌ ریزی محسوب می‌شود. در واقع، ترتیب قرار گرفتن کارها! یادداشت آنچه در حال برنامه‌ریزی انجام آنها هستید، آنچه انجام داده‌اید، و آنچه هنوز نتوانسته‌اید تا آنها را انجام دهید. مهم نیست که آنها را در کجا یادداشت می‌کنید: تلفن، دفترچه، یا سررسید – مهم این است که این یادداشت‌ها برای شما کار کند.

3. آنها به راحتی پریشان می‌شوند

خودانگیختگی افراد کیفیت جذابیت آنها را نشان می‌دهد. گاهی اوقات، این ویژگی یک صفت مفید محسوب می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در مواجهه با موانع غیرمنتظره انعطاف‌پذیری لازم را از خود نشان دهید و از فرصت‌های پیش‌بینی‌نشده استفاده کنید تا از یک زندگی کاملاً جذاب بهره‌مند شوید.

با این حال، اگر احساس شما از خودانگیختگی به معنی وضعیت ثابت حواس‌پرتی است، این یک مسئله است. افراد ناموفق قادر به تمرکز بر روی کاری که در دست دارند نیستند و همین منجر به برخی از تصمیم‌گیری‌هایی در رابطه با مدیریت زمان می‌شود که بسیار وحشتناک است. وقتی در میان کاری که باید انجام دهید عکسی را در اینستاگرام یا پیامی را در تلگرام خود می‌بینید که بسیار زیباست و آن را ادامه می‌دهید، تمام روزتان به هدر می‌رود.

4. آنها تعلل می‌کنند

اکثر افراد انجام کارها را به زمان دیگری موکول می‌کنند. این معمولاً بی‌ضرر است. اما، تعویق مزمن کارها، داستان متفاوت دیگری است. در این گونه مواقع شما در باتلاقی از کارهای عقب‌افتاده فرو خواهید رفت. همواره وظایف‌تان را به تأخیر می اندازید و به خودتان می‌گوئید که در نهایت آن‌ها را انجام خواهید داد اما هیچ‌گاه انجام نمی‌دهید. اگر کارهایتان را دوست دارید، مهم است تا راهی را برای برانگیختن خودتان و مدیریت بهتر زمان بیابید نه اینکه کارها را به تعویق بیاندازید.

ادامه مطلب را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

http://goo.gl/Urc0lx

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قطب نوآوری

یادگیری و مربی‌گری تغییر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش