اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258925411

با حضور مدیرعامل رونمایی شد

آغاز فعالیت مرکز عملیات شبکه بانک قرض الحسنه مهر ایران

کد: 1395040258925411

http://j.mp/28Piyiq

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز مدیریت یکپارچه عملیات شبکه (NOC) بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک در ساختمان انفورماتیک واقع در خیابان میرزای شیرازی افتتاح و رونمایی شد.

سیامک دولتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طی مراسمی با حضور سیامک دولتی مدیرعامل به همراه جمعی از مدیران و روسای ادارات مرکزی و کارکنان بانک، مرکز عملیات شبکه بانک (NOC) به بهره برداری رسید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم  اعلام کرد: بدون شک یکی از چالش‌های بزرگ در شبکه‌های حیاتی بانکی، مسأله عملکرد و کنترل شبکه به منظور بالارفتن کیفیت سرویس نهایی به مشتریان بانک به منظور کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان است.

وی افزود: به منظور رضایت مشتریان بانکی و بالابردن کیفیت سطوح سرویس های بانک، مرکز مدیریت یکپارچه عملیات شبکه در بانک قرض الحسنه مهر ایران مطابق با استانداردها، فرآیند ها و تکنولوژی های به روز و با اتکا به دانش و تجربه مدیران و کارشناسان بانک پیاده سازی شد.

در ادامه مراسم پیرهادی مدیر امور فن آوری اطلاعات اظهارداشت: واحد مرکز عملیات شبکه در سازمان های Enterprise همانند قلب تپنده شبکه‌ عمل می کند که در واقع واحد NOC مسئول مانیتورینگ رویدادها یا شرایط خاص در شبکه است و در صورت  نبود توجه کافی و رفع به موقع مشکلات، ممکن است کارایی شبکه و کیفیت سرویس دهی به مشتریان به شدت کاهش یابد تمامی عملیات سازمان را دچار وقفه و آسیب کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه