اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629132015411

درمعارفه مدیرعامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام شد

رشد 10 درصدی منابع جذب شده در6 ماه گذشته

کد: 13950629132015411

https://goo.gl/tyoXZx

، تهران , (اخبار رسمی): مرتضی اکبری طی حکمی از سوی هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران سکان هدایت این بانک را به دست گرفت.

رشد 10 درصدی منابع جذب شده در6 ماه گذشته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری که از سوی بانک صادرات ایران به عنوان نماینده هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شده بود با اعطای حکمی از سوی رییس هیات مدیره به سمت مدیرعامل این بانک منصوب شد.

صبح امروز در مراسمی با حضور حسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات، بنایی مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران مرتضی اکبری به عنوان مدیرعامل جدید بانک معرفی شد.

در این مراسم محسن پدرام ضمن اشاره به خلاصه ای از عملکرد بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حدود 528 شعبه در سراسر کشور طی 8 سال گذشته با ارائه خدمات مطلوب در جامعه توانسته است جایگاه مناسبی در سیستم بانکی بدست آورد.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به رشد 10 درصدی منابع جذب شده طی6 ماه گذشته اشاره نمود و اظهارداشت: در این مدت با تلاش های صورت گرفته همکاران، خوشبختانه بانک به نحو احسن فعالیت های خود را ادامه داده است.

در پایان، حکم مدیرعاملی مرتضی اکبری توسط قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی اهدا شد.

شایان ذکر است، اکبری مدرک دکترای حسابداری خود را از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) اخذ کرده و سابقه تدریس در دانشگاه و سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی را در روزمه کاری خود دارد.

وی هشت سال مدیریت امور مالی بانک توسعه صادرات را برعهده داشته است و از بهمن ماه سال 1393 با حکم وزیر اقتصاد به عنوان عضو موظف هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران در شبکه بانکی کشور فعالیت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه