اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131915411

در بازدید مدیران بررسی شد

میزان منابع و مصارف بانک قرض الحسنه مهر

کد: 13950629131915411

https://goo.gl/ssYxz2

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر، به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت شعب استان یزد بازدید کرد.

هیات مدیره

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه در خصوص پتانسیل‌های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف این بازدیدها بود.

در این سفر، رئیس هیات‌مدیره بانک علاوه بر بازدید از شعبه مرکزی و دوایر ستادی مدیریت شعب استان یزد از شعب شهید رجایی، بعثت، نواب صفوی، میبد، طالقانی و باجه مریم آباد بازدید کرد.

محسن پدرام، رئیس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر، در بازدید از شعب این استان ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری‌مداری گفت: باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه‌ریزی مدون و مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات بانک به مردم و سازمان‌ها و نهادهای مختلف صورت پذیرد.

رییس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: برگزاری جلسات مستمر با مشتریان و شرکت‌ها به منظور تبلیغ و ارایه سرویس‌های مختلف بانکی با هدف جذب منابع بیشتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کمیته بازاریابی استان باید در این امر مهم، اهتمام ورزد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه