اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193215411

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تاکید کرد

رعایت حد مجاز مصارف در تفاهمنامه حمایتی

کد: 1395053193215411

http://goo.gl/J7b3s1

، تهران , (اخبار رسمی): پدرام در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر رعایت حد مجاز مصارف در انعقاد تفاهمنامه های حمایتی تاکید کرد.

تفاهمنامه حمایتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پدرام رئیس هیات مدیره این بانک به منظور بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های مدیریت آذربایجان شرقی این بانک از ساختمان سرپرستی و شعب مرکزی تبریز، ششگلان، باقرخان و استاد شهریار این استان بازدید کرد.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب این استان با اشاره به پتانسیل و انتظارات بالا از آذربایجان شرقی، خواستار استفاده حداکثری از استعداد های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه شد.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری تصریح کرد: صیانت از حقوق و منافع مشتریان اصل اساسی  بوده که همه کارکنان باید به آن توجه ویژه داشته باشند و تسهیلاتی که ارائه می‌ دهند به دقت کنترل شود تا منجر به مطالبات نشود.

محسن پدرام در ادامه با تاکید بر اصول بازاریابی بیان‌داشت: بازاریابی مستلزم عزم عمومی کلیه کارکنان اعم از صف و ستاد به منظور جذب بازارهای جدید و خدمات دهی مطلوب به مشتریان است.

در پایان، جلسه روسای شعب و دوایر ستادی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد و رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی شعب ارائه شد.

شایان ذکر است، یونسی رئیس اداره حوزه مدیریت، پور طولابی رئیس اداره حراست و قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این سفر حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه