اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141755411

در جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر مطرح شد

تبیین اقدامات ستادی برای مجمع سالانه

کد: 13950707141755411

https://goo.gl/KlhKgR

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه شورای مدیران به منظور بررسی و تبیین اقدامات لازم ادارات ستادی در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک برگزار شد.

مهر اقتصاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر پدرام رییس هیات مدیره، صمدی و غفاری از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات مرکزی در این جلسه شرکت نمودند.

مکاتبه و اخذ مجوز برگزاری مجمع از مراجع ذیصلاح، انجام مقدمات برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک، تاکید مدیرعامل بر تهیه صورت های مالی بر اساس استانداردهای بانک مرکزی، ارائه پیشنهادات هیات مدیره به مجمع و سایر موارد مرتبط از محور های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص وضعیت رفاهی و خدمات پشتیبانی کارکنان اظهارداشت: با همدلی رییس و اعضای هیات مدیره بانک، در چهارچوب ضوابط و با توجه به امکانات موجود در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل تلاش می کنیم.

وی افزود: توجه به بهبود وضعیت حقوق و رفاه کارکنان به عنوان یک ضرورت کمک می کند تا همکاران با انگیزه ای بالا، ذهنی باز و بدور از دغدغه های معیشتی برای ارتقای برند بانک و کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه، تلاش کنند.

در ادامه جلسه محسن پدرام بیان داشت: در بانک قرض الحسنه مهر ایران، خصوصاً در ستاد ادارات مرکزی ترکیبی از مدیران با تجربه و همکاران جوان حضور دارند که موجبات پویایی، توسعه و موفقیت بانک را فراهم آورده اند.

شایان ذکر است، در این جلسه با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک، شرح وظایف ادارات مختلف جهت ایفای نقش مطلوب در برگزاری هر چه بهتر مجمع مورد تاکید قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه