اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040859945381

افزایش سرمایه 75 درصدی فرابورس ایران کلید خورد

کد: 1395040859945381

http://j.mp/294bu1Q

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر مالی فرابورس ایران از ارائه پیشنهاد هیات مدیره فرابورس ایران در خصوص افزایش سرمایه 75 درصدی این شرکت خبر داد.

افزایش سرمایه 75 درصدی فرابورس ایران کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، نرگس احمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: هیات مدیره فرابورس ایران در جهت تحقق وعده افزایش سرمایه این شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه در خردادماه به سهامداران، گزارش توجیهی خود را به منظور افزایش سرمایه از 400 به 700 میلیارد ریال تهیه و پس از تصویب، جهت اظهار نظر برای حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.

مدیر مالی فرابورس ایران در خصوص جزئیات افزایش سرمایه تصریح کرد: هیات مدیره فرابورس طی جلسه 2 تیرماه در جهت رعایت مصوبه هیات مدیره سازمان بورس پیرامون تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها مصوب کرد که افزایش سرمایه به صورت 200 میلیارد ریال از محل سود انباشته و 100 میلیارد ریال از محل اندوخته احتیاطی صورت بگیرد.

گفتنی است، انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرابورس ایران

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1/9/1384) پیش بینی شده است و بر اساس بند 8 از ماده یک قانون بازار اوراق بهادار، بازار خارج از بورس، بازاری در قالب شبکه ارتباط الکترونیک یا غیر الکترونیک برای معاملات اوراق بهادار بر پایه مذاکره، معرفی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه