اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967515381

در فرابورس ایران آغاز شد

پذیره‌نویسی اوراق مرابحه فولاد مبارکه

کد: 1395042967515381

https://goo.gl/S7PMv0

، تهران , (اخبار رسمی): فرابورس ایران در روزهای 29 و 30 تیر‌ماه شاهد پذیره‌نویسی اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طریق کارگزاری‌های عضو خواهد بود.

پذیره‌نویسی اوراق مرابحه فولاد مبارکه

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی فرابورس ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصمیم به پذیره‌نویسی یک میلیون اوراق مرابحه به منظور خرید یک هزار میلیارد ریال سنگ آهن ریزدانه از شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو از طریق بازار فرابورس ایران دارد.

بر اساس این گزارش، این اوراق 2 ساله دارای نرخ 20 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یک بار پرداخت می‌شود؛ علاوه بر این، شرکت‌ واسط مالی اسفند دوم به عنوان ناشر اوراق و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و صندوق سرمایه‌گذاری ره‌آورد متعهد پذیره‌نویسی خواهند بود.

بازارگردانی اوراق «فولاد97» مبتنی بر حراج و توسط تامین سرمایه بانک مسکن انجام می‌شود و بازارگردان متعهد به معامله روزانه حداقل 50 هزار ورقه در دامنه مظنه یک درصد است.

علاوه بر این، محدودیت سفارش‌گیری و خرید اوراق برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و اوراقی که در مدت پذیره‌نویسی به فروش نرسند، توسط متعهد پذیره‌نویسی خریداری شده و به تدریج در بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، معاملات ثانویه اوراق مرابحه فولاد پس از اتمام پذیره‌نویسی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرابورس ایران

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1/9/1384) پیش بینی شده است و بر اساس بند 8 از ماده یک قانون بازار اوراق بهادار، بازار خارج از بورس، بازاری در قالب شبکه ارتباط الکترونیک یا غیر الکترونیک برای معاملات اوراق بهادار بر پایه مذاکره، معرفی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه