اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041060895381

درفرابورس انجام می شود

عرضه 10 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از دوشنبه

کد: 1395041060895381

http://j.mp/299Vxqy

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین مرحله عرضه اسناد خزانه اسلامی به ارزش 10 هزار میلیارد ریال دوشنبه هفته آتی (چهاردهم تیرماه) برای نخستین بار در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران صورت می گیرد.

عرضه 10 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از دوشنبه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فرابورس، اسناد مرحله ششم بر اساس بند ط تبصره 6 قانون بودجه سال 94 کل کشور و با هدف تسویه بخشی از بدهی‌های دولت به پیمانکاران بخش خصوصی دوم تیرماه منتشر شد و سررسید آن بیست و پنجم اسفندماه است.
روابط عمومی فرابورس ایران اعلام کرد به دنبال پذیرش ششمین مرحله اسناد خزانه اسلامی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران، عرضه اولیه این اوراق چهاردهم تیرماه با قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال انجام می‌شود.
قیمت این اسناد در روز عرضه با سازوکار عرضه و تقاضا تعیین می شود.
این قیمت با نزدیک شدن به زمان سررسید، به قیمت اسمی نزدیک‌تر و هنگام سررسید معادل ارزش اسمی می شود.
بر اساس این گزارش، معاملات 'اخزا6' پس از عرضه اولیه و کشف قیمت در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود و متقاضیان از آن زمان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های عضو نسبت به خرید و فروش این اوراق اقدام کنند.
این اسناد، سود پرداختی طی دوره ندارد و فقط مبلغ اسمی اوراق در سررسید قابل پرداخت است؛ بنابراین سود خریداران از مابه‌التفاوت قیمت خرید و فروش یا دریافت مبلغ اسمی آن در سررسید حاصل می شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرابورس ایران

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1/9/1384) پیش بینی شده است و بر اساس بند 8 از ماده یک قانون بازار اوراق بهادار، بازار خارج از بورس، بازاری در قالب شبکه ارتباط الکترونیک یا غیر الکترونیک برای معاملات اوراق بهادار بر پایه مذاکره، معرفی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه