اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068135381

استقبال از پذیره‌نویسی اوراق مرابحه فولاد

کد: 1395043068135381

http://goo.gl/Ynmxdt

، تهران , (اخبار رسمی): معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران از تقاضای چشمگیر در جریان پذیره‌نویسی اوراق مرابحه فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

استقبال از پذیره‌نویسی اوراق مرابحه فولاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، بازار فرابورس در روز سه‌شنبه شاهد پذیره‌نویسی یک میلیون اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ارزش یک هزار میلیارد ریال بود.

بهنام محسنی معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با اعلام این خبر گفت: پذیره‌نویسی این اوراق با استقبال قابل توجه سرمایه‌گذاران مواجه شد به نحوی که 15 هزار میلیارد ریال تقاضای خرید در سامانه ثبت شد.

به گفته وی، با توجه به وجود تقاضای بیش از 15 برابری در مقابل میزان عرضه شده در نماد اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و در راستای اجرای مفاد ماده 104 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، نماد معاملاتی مذکور رأس ساعت 12 جهت فرآیند تسهیم به نسبت، متوقف شد.

محسنی ادامه داد: طبق پیام ناظری که در جریان معاملات امروز اعلام شد، حداکثر تعداد اوراق قابل خریداری توسط هر صندوق سرمایه‌گذاری 50 هزار ورقه و حداکثر تعداد اوراق قابل خریداری توسط سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی 20 هزار ورقه در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اوراق فولاد دارای نرخ 20 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود، افزود: بازارگردان این اوراق متعهد به معامله روزانه حداقل 50 هزار ورقه در دامنه مظنه یک درصد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرابورس ایران

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1/9/1384) پیش بینی شده است و بر اساس بند 8 از ماده یک قانون بازار اوراق بهادار، بازار خارج از بورس، بازاری در قالب شبکه ارتباط الکترونیک یا غیر الکترونیک برای معاملات اوراق بهادار بر پایه مذاکره، معرفی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه