اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951114231045381

در بازار دوم فرابورس ایران صورت می‌گیرد

گشایش نماد شرکت صنعتی بهپاک در هفته آتی

کد: 13951114231045381

https://goo.gl/U7l3ex

، تهران , (اخبار رسمی): نماد معاملاتی شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) روز یکشنبه 17 بهمن 1935 در بازار دوم فرابورس ایران گشایش می‌یابد.

گشایش نماد شرکت صنعتی بهپاک در هفته آتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، گشایش نماد «بهپاک1» در بازار عادی فرابورس با توجه به احراز شرایط پذیرش و بر اساس ماده 51 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران صورت می‌گیرد.

همچنین قیمت پایانی سهام، معادل میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود. شرکت صنعتی بهپاک که قرار است نماد آن گشایش یابد در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و زیرگروه تولید روغن‌های حیوانی و نباتی قرار دارد.

گفتنی است که شرکت صنعتی بهپاک در تاریخ 9 تیرماه 95 در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و نماد آن نیز در روز 16 مردادماه سال جاری در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و زیرگروه تولید روغن‌های حیوانی و نباتی قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرابورس ایران

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1/9/1384) پیش بینی شده است و بر اساس بند 8 از ماده یک قانون بازار اوراق بهادار، بازار خارج از بورس، بازاری در قالب شبکه ارتباط الکترونیک یا غیر الکترونیک برای معاملات اوراق بهادار بر پایه مذاکره، معرفی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه