اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040860025411

دولتی با اشاره به شیوه اعطای تسهیلات

بانک قرض الحسنه مهر فاقد حساب سپرده است

کد: 1395040860025411

http://j.mp/28XtpU3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران فاقد حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت می باشد و به همین دلیل هیچ گونه سودی به سپرده های خود پرداخت نمی کند.

سیامک دولتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران سیامک دولتی مدیر عامل این بانک  اعلام کرد: ایران در مورد کاهش نرخ سود سپرده در بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران فاقد حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت  است و به همین دلیل هیچ گونه سودی به سپرده های خود پرداخت نمی کند. بنابراین بانک قرض الحسنه می تواند با جذب منابع قرض الحسنه پس انداز و جاری، امکان اعطای تسهیلات با کارمزد 4% به اقشار مختلف جامعه را فراهم کند.

وی با اشاره به  اقبال بانک های قرض الحسنه  در جذب سپرده های مردمی ادامه داد: با کاهش نرخ سود سپرده ها و کاهش انگیزه سپرده گذاران برای دریافت سودهای بانکی سایر بازارها مثل بورس و مسکن مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرند ضمن آنکه انتظار داریم اقبال مردم به سپرده گذاری در حسابهای قرض الحسنه نیز افزایش و شاهد یک تغییر مثبت در ذائقه مردم برای افتتاح حسابهای قرض الحسنه و رشد منابع آن باشیم.

دولتی در مورد اقدامات عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری و تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی زیر نظر معاون اول محترم ریاست جمهور، در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز کار گروه اقتصاد مقاومتی تشکیل و احکام اعضای آن صادر شد.

قابل ذکر است که اولین پیشنهاد ستاد، تخصیص هزارمیلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای پیشبرد اهداف طرح بود که با مصوبه هیات مدیره بانک 500 میلیارد ریال برای از رده خارج نمودن موتور سیکلت های فرسوده که سهم زیادی در آلودگی هوا دارند اختصاص یافت و 500 میلیارد ریال نیز برای حمایت از اعضای شرکت های دانش بنیان اختصاص یافت و به منظور آغاز عملیات اجرائی، اعضای کار گروه ماموریت دارند تا با سازمانهای ذیربط مذاکره و مقدمات عملیاتی شدن آن ها را فراهم کنند.

بر اساس این گزارش برای تقویت منابع فوق مقرر شد تا دو حساب متناظر در سر فصل حساب های طرح "رویش باور" بانک نیز افتتاح شد تا علاقمندان به توسعه و پیشرفت امور مذبور بتوانند منابع قرض الحسنه خود را در آنها متمرکز  کنند تا علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده، بتوان از محل منابع این حساب ها نیز تسهیلات قرض الحسنه اعطا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه