اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040860035494

در بانک سرمایه فعال شد

سپرده "امید سرمایه" برای خرید کالای بادوام

کد: 1395040860035494

https://goo.gl/Sq2FDn

، تهران , (اخبار رسمی): «حساب سپرده امید سرمایه» به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید کالای مصرفی بادوام و تعمیر مسکن، از سوی بانک سرمایه به بازار معرفی شد.

شعبه بانک سرمایه

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه مشتریان این بانک در طرح حساب سپرده امید سرمایه، می توانند با افتتاح یک سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با قابلیت واریز و برداشت از حق تقدم استفاده از تسهیلات به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید کالای مصرفی بادوام و خودرو(تولید داخل) و یا تعمیرات مسکن استفاده کنند.

 بنا بر این گزارش، در این طرح سقف تسهیلات برای خرید خودروی داخلی 200 میلیون ریال، خرید کالای مصرفی بادوام داخلی 100 میلیون ریال و تعمیرات مسکن 100 میلیون ریال می باشد.

شایان ذکر است: حداقل مبلغ برای افتتاح حساب 100 هزار ریال می باشد لیکن به ازای هر 50 میلیون ریال در هر روز یک امتیاز تعلق می گیرد و دارندگان حساب پس از کسب 90 امتیاز (سه ماه) مشمول استفاده از تسهیلات می شوند.

گفتنی است: از جمله دیگر مزایای این طرح انتقال امتیاز حساب به یکی از بستگان درجه یک صاحب حساب است به همین منظور امید سرمایه با توجه به کاهش تقاضای موثر در اقتصاد کشور گامی در مسیر تقویت طرف تقاضا و خروج از رکود محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سرمایه

بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص و دانش علمی و عملی ارزشمند صاحب نظران اقتصادی دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف ذیل شروع به فعالیت نموده است. جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها توسعه و گسترش بانکداری الکترونی ک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه