اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296875494

تیم والیبال بانک سرمایه راهی میانمار شد

کد: 1395060296875494

http://goo.gl/BC9QEn

، تهران , (اخبار رسمی): تیم والیبال بانک سرمایه با بدرقه رسمی مسئولان بانک سرمایه و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی این بانک برای حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا راهی میانمار شد.

والیبال

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، تیم والیبال بانک سرمایه که توانسته است به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به دست آورد، عصر روز یکشنبه 31 مرداد ماه، با بدرقه رسمی مسئولان بانک سرمایه و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه عازم کشور میانمار شد.

دراین مراسم که در محل هتل المپیک تهران برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش های اعضای تیم و کادر فنی این تیم  که توانسته اند به مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا راه یابند، از حضور شایسته و موثر اعضای تیم والیبال بانک سرمایه درتیم ملی والیبال ایران، حاضر در مسابقات المپیک 2016 برزیل نیز قدرشناسی شد.

در ابتدای این مراسم  بهمن خادم، عضو هئیت مدیره و معاون مالی بانک سرمایه با تشکر از سخت کوشی و مسئولیت شناسی اعضای این تیم گفت: ما در حالی تیم قهرمان والیبال بانک سرمایه را به عنوان نماینده شایسته والیبال جمهوری اسلامی بدرقه می کنیم که برخی از اعضای کوشا و موفق این تیم ساعاتی قبل از برزیل به ایران رسیده اند و اکنون نیز در حال اعزام به کشور میانمار هستند و این موضوع نشانگر آن است که ایرانی غیرتمند و مسئولیت شناس برای سربلندی میهن عزیز خود حاضر است از همه توان و ظرفیت خود استفاده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سرمایه

بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص و دانش علمی و عملی ارزشمند صاحب نظران اقتصادی دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف ذیل شروع به فعالیت نموده است. جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها توسعه و گسترش بانکداری الکترونی ک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش