اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125255494

بانوان والیبالیست بانک سرمایه تاریخ ساز شدند

کد: 13950624125255494

https://goo.gl/EVutaj

، تهران , (اخبار رسمی): تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با پیروزی مقابل تیم پست بانک ویتنام، پس از 42 سال به عنوان پنجمی آسیا دست یافت.

بانک سرمایه

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، تیم والیبال بانوان این بانک که به عنوان نماینده ایران در هفدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا حضور یافته بود در روز پایانی در مقابل تیم پست بانک ویتنام به میدان رفت.

بر اساس این گزارش، این دیدار که نبرد دو تیم برای کسب عنوان پنجمی مسابقات محسوب می شد، با برتری مقتدرانه 3 بر صفر تیم والیبال بانک سرمایه و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 23 به پایان رسید و بانوان والیبالیست بانک سرمایه موفق شدند پس از 42 سال تاریخ ساز شده و عنوان پنجمی آسیا را از آن خود سازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سرمایه

بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص و دانش علمی و عملی ارزشمند صاحب نظران اقتصادی دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف ذیل شروع به فعالیت نموده است. جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها توسعه و گسترش بانکداری الکترونی ک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش