اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122295494

از سوی بانک سرمایه به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر

جریمه دیر کرد بخشیده می شود

کد: 13950621122295494

http://goo.gl/y1eixm

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر جریمه دیرکرد مطالبات معوق مشتریان بانک سرمایه که نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه بدهی خود از 23 شهریور ماه تا پایان مهر ماه سال 95 اقدام کنند، بخشوده می شود.

جریمه دیرکرد بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس تصمیم هیأت مدیره این بانک و با هدف گرامیداشت اعیاد مبارک قربان و غدیر و ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و نیز تسهیل در روند وصول مطالبات،4 تا 6 درصد خسارت دیرکرد آن دسته از بدهکاران بانک سرمایه که از 23 شهریور ماه تا پایان مهر ماه سال 95 نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه بدهی خود اقدام کنند؛ بخشوده می شود.

شایان ذکر است این امتیاز ویژه در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد شده و فقط در مهلت اعلام شده دارای اعتبار است. لذا مشتریان و افرادی که تا کنون نسبت به بازپرداخت بدهی های خود اقدام نکرده اند می توانند از این فرصت طلایی جهت بهره مندی از بخشودگی مذکور استفاده کنند.

مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب بانک سرمایه در سراسر کشور مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سرمایه

بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص و دانش علمی و عملی ارزشمند صاحب نظران اقتصادی دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف ذیل شروع به فعالیت نموده است. جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها توسعه و گسترش بانکداری الکترونی ک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه