نایب رئیس انجمن صنایع پروفیل یو.پی.وی.سی

مشکلات حل نشد

کد: 1395042063975569

https://goo.gl/rRvaI8

، تهران , (اخبار رسمی): قول داده شده است که مشکلات صنعت یو پی وی سی حل و رفع شود اما تا کنون مشکلی رفع نشده است.

مشکلات حل نشد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی  در و پنجره ایران، محمود صداقت نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه مشترک این انجمن با مسئولین وزارت صنعت از بد قولی در حل مشکلات انتقاد کرد.

وی با اشاره به جلسه 3 هفته قبل با معاون وزیر صنعت خبر داد: قول داده شده است که مشکلات صنعت پی وی سی حل و رفع شود اما تا کنون مشکلی رفع نشده است.

وی با بیان اینکه مشکلات توزیع محصولات پتروشیمی هم ادامه دارد افزود: زمانی که پتروشیمی ها می خواهند اورهال شوند باید از 3 ماه قبل اطلاع رسانی کنند اما این اتفاق نمی افتد و مشکل عرضه در قیمت ها تاثیر گذار می شود.

او ادامه گفت: در یک سال اخیر، صدور مجوزهای ساخت و ساز در سطح کشور حدود 80 درصد کاهش یافته است در حالی که تا پیش از این رکود صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی با حدود یک چهارم ظرفیت فعال بود و در حال حاضر با این رکود بسیاری از واحدها از چرخه تولید خارج شده است.

نایب رییس انجمن صنایع پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره ایران، در  نشست خبری، تعرفه واردات یو.پی.وی.سی را 20 درصد عنوان کرد و گفت: در حالی که در 2 سال گذشته تعرفه واردات این محصول حدود 32 درصد بود که معلوم نیست چرا به یکباره تعرفه واردات ابتدا به 15 درصد و سپس به 20 درصد رسید.
محمود صداقت با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، افزود: هم اکنون حدود چهار ماه از سال گذشته اما در خصوص مشکلات و مسایل این صنعت هیچ گونه اقدام و عملی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی واحدهای تولید کننده با کمبود عرضه مواد اولیه توسط پتروشیمی ها مواجه هستند و آنچه هم عرضه می شود با چهار برابر قیمت در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.
صداقت با اشاره به عملکرد غیرمتعارف پتروشیمی ها در بورس، اظهار داشت: با عرضه محصولات پتروشیمی در بورس مخالف نیستیم اما رفتار پتروشیمی در این حوزه بسیار غیرمتعارف است ضمن اینکه وزارت صنع، معدن و تجارت با اعطای ظرفیت های غیرمتعارف به واحدها بازار با چالش مواجه کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنایع پروفیل یوپی وی سی در و پنجره ایران

انجمن صنایع پروفیل یوپی وی سی در و پنجره ایران به منظور حفظ منافع تولید کنندگان صنعتی پروفیل در و پنجره های یو پی وی سی و همچنین ساماندهی تولید و صادرات کالا و خدمات در امور مربوط و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکانات بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در اینگونه موارد و دفاع از منافع مشروع اشخاص حقیقی و حقوقی عضو انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی در و پنجره ایران به استناد بند(ک) ماده 5 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران این انجمن تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید