عضو هیات رییسه انجمن پروفیل یو.پی.وی.سی

سهمیه بندی مجازی و نزول خوری رونق دارد

کد: 1395042064045569

http://goo.gl/ILEc43

، تهران , (اخبار رسمی): قوانین مرتب درحال تغییر است ولی رویکردها به صنعت و تولید کننده تغییری نمی کند؛مسئولان خودشان رکود ایجاد می‌کنند، خودشان هم قانون ضد رکود می‌گذارند.

سهمیه بندی مجازی و نزول خوری رونق دارد
به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی و در و پنجره ایران،  مرتضی معصومی عضو هیأت رئیسه انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی با انتقاد از وضعیت تولید کنندگان در اقتصاد ایران گفت: باید این سئوال را پرسید که چرا تمام فشارها به تولید کنندگان وارد می شود و چرا کسی نمی خواهد این مشلات را بشنود.

وی ادامه داد: قوانین زیادی برای حل مشکلات صنعت وضع شده  ولی تاکنون مشکلی از این صنعت حل نشده است.

وی تأکید کرد: خودشان رکود را ایجاد می‌کنند و بعد از آن، قانون رفع رکود وضع می‌کنند و در واقع موانع اقتصادی برای تولیدکنندگان به وجود می‌آورند و پس از آن، کارگروه‌هایی برای رفع این موانع تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اختلاف 500 تومانی در قیمت آزاد و حواله‌ای هر کیلو پی‌وی‌سی به عنوان مواد اولیه مورد نیاز صنعت، گفت: با در نظر گرفتن سودی که باید بابت خرید یک ماهه مواد اولیه به دلال پرداخت کنیم و همچنین با در نظر گرفتن هزینه‌های دیگر، این اختلاف قیمت بین بورس کالا و بازار آزاد به 1300 تومان در هر کیلو می‌رسد.

او افزود: درکنار سهمیه‌بندی مجازی در تخصیص مواد اولیه، بازار نزول‌خوری نیز رونق دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنایع پروفیل یوپی وی سی در و پنجره ایران

انجمن صنایع پروفیل یوپی وی سی در و پنجره ایران به منظور حفظ منافع تولید کنندگان صنعتی پروفیل در و پنجره های یو پی وی سی و همچنین ساماندهی تولید و صادرات کالا و خدمات در امور مربوط و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکانات بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در اینگونه موارد و دفاع از منافع مشروع اشخاص حقیقی و حقوقی عضو انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی در و پنجره ایران به استناد بند(ک) ماده 5 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران این انجمن تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید