اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465575411

اهداف زیربنایی بانک قرض الحسنه مهر ایران تشریح شد

بهبود عملکرد خودپردازهای بانک مهر

کد: 1395042465575411

http://goo.gl/K0VmAa

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارتقای کمی و کیفی نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، از شعبه وزارت اقتصاد بازدید کرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران  محسن پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنائی با دستورالعمل های جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان و تلاش همه جانبه پرسنل برای تحقق اهداف تعیین شده را خواستار شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل، رعایت نسبت مصارف به منابع، تقویت حساب جاری، بهبود عملکرد دستگاه های خودپرداز، فعالیت در مسیر خط مشی ها و سیاست های بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف برای جذب حداکثری منابع را مورد تاکید قرار داد.

وی در این بازدید بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از اهداف زیربنایی خود را کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و افزود: همواره همه ما وظیفه داریم ضمن تکریم کامل ارباب رجوع، در جذب منابع بیشتر و هدایت آن به سمت محرومین جامعه تلاش کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه