اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766495492

با موبایل خود میلیون ها آهنگ گوش کنید

10 اپلیکیشن برتر موزیک

کد: 1395042766495492

https://goo.gl/UXRM2G

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه تلفن همراه هوشمند شما تنها یک گوشی نیست و درحال حاضر با استفاده از اپلیکیشن های مختلف موزیک در حکم وسایل دیگری از جمله موزیک پلیر نیز عمل می کند.

10 اپلیکیشن برتر موزیک

مهم نیست که آیا به میلیون ها آهنگ دسترسی دارید یا می خواهید از دستگاه خود به عنوان رادیوی FM استفاده کنید. مهم این است که هیچ محدودیتی در استفاده از اپلیکیشن های موسیقی برای انجام خواسته های شما وجود ندارد. از Spotify تا Shazam گرفته همه می توانند بین 10 اپلیکیشن برتر موسیقی برای تبلت یا گوشی هوشمند شما قرار گیرد که در ادامه می خوانید.

1 – Soundwave ( رایگان برای iOS و اندروید )

می توانید Soundwave را به عنوان یک پلتفرم جانبی در نظر بگیرید که ساختن playlist در آن حد و مرزی ندارد. Soundwave به حساب کاربری و اپلیکیشن های لازم مجهز شده است و بر روی اندروید، iOS و از طریق پلاگین ها روی مرورگر Chrome به راحتی اجرا می شود و می تواند فایلی که از طریق سرویس های دیگر مانند Youtube, Pandora, iTunes, Spotify, Deezer, 8Tracks یا Rdio که روی iOS و اندروید پخش می شود را مسیریابی کند. به علاوه افزونه Soundwave کروم یک پلتفرم اجتماعی برای عاشقان موسیقی است که می خواهند موزیک های خود را به اشتراک بگذارند.

2 – Pandora ( رایگان و چند پلتفرمی )

یک دهه است که پاندورا در دنیای رادیوی آنلاین نام و جایگاهی برای خود دست و پا کرده است و اپلیکیشن Pandora نیز یکی از بهترین برنامه ها برای لذت بردن از موسیقی روی گوشی های موبایل است. علاوه بر تنظیم ایستگاه های رادیویی دلخواه و سفارشی می توانید در این اپلیکیشن از تایمر خواب و ساعت هشدار برای خوابیدن یا بیدار شدن با آهنگ ها مورد علاقه خود استفاده کنید. اخیرا Pandora گوش دادن به موسیقی از طریق برنامه را به 40 ساعت در ماه محدود کرده که سبب شده است تا این برنامه بیشتر به صورت دانلود فایل عمل کند.

3 – iTunes Radio ( رایگان، iOS)

این اپلیکیشن بسیار سریع عمل می کند. از زمان عرضه این اپلیکیشن طی ماه سپتامبر سال گذشته میلادی، این برنامه تبدیل به سومین سرویس برتر پخش همزمان موزیک شده است. شاید بد نباشد که بدانید تنها دستگاه هایی که به سیستم عامل iOS 7 مجهز هستند می توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند. مزایای این اپلیکیشن بسیار زیاد است. بیش از 25 میلیون آهنگ در این برنامه وجود دارد که سبب شده است تا iTunes Radio بزرگترین طبقه بندی بین سرویس های دیگر را داشته باشد. Featured Stations منبع اضافی دیگری را فراهم می کند که می توانید به راحتی و با استفاده از آهنگ، هنرمند یا ژانر مورد علاقه خود ایستگاه مخصوصی را بسازید. اگر دستگاهی دارید که به iOS 7 مجهز است در استفاده از iTunes Radio شک نکنید. اگر هم چنین دستگاهی ندارید سری به سایت شیپور بزنید و بسته به بودجه خود یکی از محصولات اپل را تهیه کرده و در صورت لزوم آن را به iOS 7 ارتقا دهید و از این اپلیکیشن لذت ببرید.

4 – Spotify ( رایگان، 99/9 دلار برای هزینه های جانبی، چند پلتفرمی)

رابط کاربری ساده و زیبا و دسترسی به بیش از 20 میلیون آهنگ سبب شده است جای هیچ گونه شکی در انتخاب Spotify به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های مکوزیک باقی نماند. اپلیکیشن موبایل Spotify به شما اجازه می دهد به صورت تصادفی آهنگ های هر خواننده یا آلبومی که می خواهید را پخش کنید و قابلیت Browse جدید این برنامه در پیدا کردن لیست پخش به شما کمک زیادی خواهد کرد. برای خرید Spotify Premium باید 99/9 دلار در ماه پرداخت کنید که به شما اجازه می دهد تا به صورت نامحدود و آفلاین به کلیه موسیقی بدون هر گونه تبلیغی روی گوشی موبایل خود گوش دهید.

5 – Beats (رایگان، 99/9 دلار برای هزینه های جانبی، چند پلتفرمی)

برند Dr. Dre Beats هم معنی لوازم جانبی زیبا و خارق العاده دنیای موسیقی است که فکر نمی کنیم کسی با هدفون ها یا همکاری این شرکت از کمپانی های بزرگی چون hp و htc بی خبر باشد. اگر علاقه دارید با محصولات بی نظیر این شرکت آشنا شوید بد نیست به سایت شیپور مراجعه کنید شاید دلتان خواست یکی از آنها را بخرید. پس شکی وجود ندارد که این کمپانی نیز پای در عرصه موسیقی های آنلاین بگذارد. Beats Music دارای یک رابط کاربری زیبا و شگفت انگیز است که در کنار بیش از 20 میلیون آهنگ و تهیه لیست پخش از سوی متخصصان تکمیل می شود. Beats توجه زیادی به شخصی سازی داشته و از این روی با اضافه شدن قابلیت The Sentence از شما درباره مکان، حس و حال و فعالیت شما پرسیده می شود تا شما را با یک موسیقی زیبا و دلنشین بسته به پاسخ های شما مهمان کند.

6 – Rhapsody (رایگان، 99/9 دلار برای هزینه های جانبی، iOS، اندروید و. ویندوزفون)

بیش از یک دهه است که سرویس موزیک آنلاین Rhapsody فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون تصمیم گرفته تا وارد دنیای موبایل شود. اپلیکیشن Rhapsody دارای یک رابط کاربری ساده است که جستجو بین میلیون ها آهنگ را آسان کرده است. هر کدام از این آهنگ ها قابل دانلود بوده و می توانید به صورت آفلاین به آنها گوش دهید. البته شرط این موضوع این است که عضویت ویژه این سرویس را با پرداخت ماهیانه 99/9 دلار در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن به راحتی روی گوشی های هوشمند، مرورگرهای وب، تلویزیون های هوشمند، ایکس باکس 360 و اسپیکرهای بی سیم Sonos عمل کرده و امکان لذت بردن از موسیقی را برایتان فراهم می کند.

7 – iHeartRadio (رایگان، چند پلتفرمی)

اگر شما از طرفداران پر و پا قرص رادیو هستید و می خواهید همیشه به ایستگاه های گوناگون دسترسی داشته باشید باید بگوییم که iHeartRadio فقط مخصوص شما ساخته شده است. این اپلیکیشن رایگان به شما اجازه می دهد تا ایستگاه های پاپ محلی، راک، hip hop، R&B، و country را گوش کنید و در کنار آن به راحتی ایستگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و به کتابخانه موسیقی آن با بیش از 18 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشید. اگر هنوز مطمئن نیستید در این لحظه می خواهید به چه آهنگی گوش کنید iHeartRadio بهترین ایستگاه را با توجه به نوع کار، لحظه رانندگی یا حتی باشگاه ورزشی برای شما پیدا می کند.

8 – SoundCloud (رایگان، iOS و اندروید)

اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که به شما برترین موسیقی های روز را به شما ارائه می کند ولی SoundCloud به شما کمک می کند طول موجی را پیدا کنید که هیچ گاه تصور نمی کردید وجود داشته باشد. این اپلیکیشن رایگان برای افرادی ساخته شده است که به دنبال پیدا کردن یا به اشتراک گذاری موسیقی های جدید هستند . در هر دقیقه ساعت ها موزیک جدید در انجمن های SoundCloud بار گذاری می شود. شما حتی می توانید از SoundCloud برای ضبط کردن و به اشتراک گذاری موسیقی های خود از طریق گوشی هوشمند استفاده کنید و طوری آن را بهبود بخشید که توسط دیگران پیدا شود.

9 – Xbox Music (رایگان، 99/9 دلار برای هزینه های جانبی، iOS و اندروید)

Xbox Music یکی از قوی ترین سرویس های پخش موسیقی در بازار است که دارای 30 میلیون آهنگ در یک رابط کاربری زیباست که ظاهر Xbox و ویندوز 8 را به شما یادآوری می کند. به وسیله Xbox Music Pass با پرداخت ماهیانه 99/9 دلار، شما می توانید از اپلیکیشن Xbox Music برای پخش بی نهایت موسیقی بدون تبلیغ، ذخیره سازی آهنگ ها در دستگاه خود برای گوش دادن به صورت آفلاین و ساخت ایستگاه های رادویی مبتنی بر نام هنرمند مورد نظر خود استفاده کنید. Xbox Music با تمام دستگاه ها سازگاری دارد و می توانید آلبومی را در آیفون خود آغاز کرده و گوش دادن آن را در Xbox One به پایان برسانید.

10 – Shazam (رایگان، چند پلتفرمی)

به وسیله نگه داشتن دستگاه در منبع صوتی مورد نظر و فشار دادن دکمه اپلیکیشن Shazam می توانید خیلی سریع آهنگ ها و برنامه های تلویزیونی را پیدا کنید. از این طریق می توانید آهنگ یا فیلمی را در بوتیوب دنبال کرده یا یک پیش نمایش 30 ثانیه ای را در iTunes یا Rdio گوش دهید. اگر با پرداخت 99/6 دلار بتوانید Shazam را به روز رسانی کنید می توانید از تجربه استفاده بدون تبلیغات از این اپلیکیشن لذت برده و حتی به آهنگ های Spotify یا Pandora نیز دسترسی داشته باشید.

قابلیت Auto Shazam که جدیدا به این اپلیکیشن اضافه شده است آهنگ ها و برنامه های تلویزیونی را حتی در زمان قفل بودن گوشی شما تشخیص می دهد. به علاوه در حال حاضر به کمک این اپلیکیشن می توانید تگ های Shazam را از طریق whatsApp, Pinterest و iMessages گوشی های آیفون به اشتراک بگذارید.

بدون شک اپلیکیشن های زیاد دیگری هستند که می توانند در این فهرست قرار بگیرند ولی ما در این مطلب سعی کردیم شما را با 10 نمونه برتر آشنا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح