اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766835411

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر:

سهل انگاری علت برخی از مشکلات است

کد: 1395042766835411

https://goo.gl/xqTvkX

، تهران , (اخبار رسمی): پدرام گفت: سهل انگاری و بی اطلاعی همکاران از قوانین و ضوابط، علت برخی از مشکلات است و علاوه بر اینکه بازرسی چشمان بیدار بانک است باید به عنوان راهنما و اصلاح کننده خطاها و اشتباهات نیز باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک  قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رییس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران همگام با بیست و نهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان کرمانشاه بازدید کرد.

در این سفر، از ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: روان سر، پاوه، خیابان شهدا، جوانرود، شریعتی، بلوار طاق بستان و غیره بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات استان و نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه در خصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از اهداف این بازدید ها بود.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از دوایر حقوقی، فن آوری اطلاعات، بازرسی و حسابرسی داخلی و همچنین حسابداری و تسهیلات بر رفع موانع و بهبود عملکرد دوایر تاکید کرد.

وی افزود: شناخت دقیق از موضوع، اولویت بندی موضوعات، آشنایی با قواعد، اخلاق و مهارتهای بازرسی و مطالعه گزارشهای پیشین و تجارب گذشتگان از جمله موارد پر اهمیتی است که باید مورد توجه بازرسین قرار گیرد.

در ادامه غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع همکاران بیان داشت: توجه به اصول بازاریابی در پیشبرد و ارتقاء شعبه امری ضروری به شمار می آید و مشتری مداری و احترام به مشتری بهترین و کم هزینه ترین ابزار بازاریابی است.

وی بر اهداف بانک که همواره تخصیص منابع قرض الحسنه به نیازهای ضروری مردم می باشد تاکید کرد و افزود: باید در جهت جذب منابع و اعطای وام قرض الحسنه از تمامی توان خود استفاده نمایند و برای رسیدن به اهداف تلاش مضاعف داشته باشند.

شایان ذکر است، دیدار با مسئولین استان و همچنین شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد، از دیگر محور های این سفر استانی به شمار می آید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه