اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042867444889

خبر خوش سامانه همیاب 24 برای مالباختگان کالاهای دیجیتال

48 درصد کالاهای دیجیتال گمشده ردیابی شد

کد: 1395042867444889

http://goo.gl/KSYvYT

، نیشابور , (اخبار رسمی): براساس اعلام سامانه همیاب 24 طی یک هفته گذشته 48 درصد از کالاهای سرقتی و گمشده ثبت نام شده دراین سامانه ردیابی شد.

خبری خوش برای مالباختگان کالاهای دیجیتال در کشور

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24 این سامانه موفق شد 48 درصد  کالای دیجیتال گمشده و سرقتی  ثبت نام شده در هفته گذشته خود را به کمک اصناف و اپراتورها ردیابی کند و اطلاعات ردیابی آنها را در اختیار مالکین قرار دهد.

ما در نظر داریم خدماتی را در بالاترین سطح  در خصوص ردیابی و واطلاع رسانی کالاهای دیجتال به هموطنان عزیزمان ارائه دهیم. همچنین در آینده بسیار نزدیک به صورت بین المللی کار خود توسعه و صادرکننده این خدمات به کشورهای دیگر باشیم .

شما می توانید به سایت www.Hamyab24.com  مراجعه کنید و از تمام امکانات این سامانه استفاده کنید. همچنین  کاربران می توانند نظرات خود را جهت بهبود خدمات سامانه  در بخش "تماس با ما "اعلام کنند.

«اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی کالاهای سرقتی، ردیابی موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... گمشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]