اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705137824889

گوگل کولاک می کند!

کد: 13950705137824889

https://goo.gl/L0VG5e

، نیشابور , (اخبار رسمی): .هر روز دستاوردی جدید از این کمپانی به نمایش گذاشته می شود.درواقع کمپانی مشهور گوگل خود را محدود به موتور جستجوی گوگل نکرده است و با ساخت سخت افزار و نرم افزار های هوشمند روز به روز بیشتر به دنیای کاربران در سراسر جهان وارد می شود

گوگل کولاک می کند!

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، این روزها  گوگل بیش از گذشته به عرصه تکنولوژی و دنیای مجازی قدم بر می دارد.همانطور که در چند روز اخیر با ورود نرم افزار google allo قصد دارد کاربران را از سمت تلگرام و واتس آپ به سمت خود هدایت کند.

در رویداد 4 اکتبر گوگل چه می کند؟
طی اخباری که از گوگل منتشر شده قرار است در تاریخ 4 اکتبر رویدادی برگزار شود.در این همایش گوگل قصد دارد از محصولات جدید خود رونمایی کند.به اختصار نمونه هایی از این محصولات را برای شما معرفی می کنیم.

1-نسخه جدید سیستم عامل گوگل با همکاری شرکت کروم  به نام Andromeda

در همایش 4 اکتبر قرار است سیستم عامل جدید گوگل پس از اندروید به نام اندرومدا  andromeda منتشر شود.این سیستم عامل با همکاری شرکت chrome و گوگل ساخته شده است.شایعاتی بر سر زبان ها افتاده است که سرنوشت اندروید با ظهور این نسخه از سیستم عامل چه خواهد شد.

2-مودم وای فای به نام Wi-Fi Home

این مودم 129 دلار قیمت دارد.از ویژگی های جذاب آن می توان به امکان سرچ گوگل به عنوان یک موتور جستجو، پخش کردن موسیقی، قابلیت بی سیم بودن و… اشاره کرد.جزئیات این سخت افزار در 4 اکتبر گزارش می شود.

3-رونمایی از گوشی های هوشمند گوگل

از اوضاع آشفته ای که گوشی های سامسونگ در بازار ایجاد کرده است،گوگل رویداد 4 اکتبر را مغتنم می شمارد و با رونمایی از گوشی های جدیدش امیدوار است بازار را به دست بگیرد.در این همایش گوگل قصد دارد دو گوشی google pixel  و google pixel xl  را به نمایش بگذارد.شایعاتی در خصوص ویژگی های این گوشی منتشر شده است اما بایستی تا این رویداد صبر کرد تا اطلاعات دقیق بدست آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]