اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141614889

10 هک بزرگ تاریخ معاصر

کد: 13950707141614889

https://goo.gl/2D2x4U

، نیشابور , (اخبار رسمی): این روزها با هک سایت یاهو بیش از پیش بحث جنجال برانگیزی شده است،خالی از لطف نیست که در همین راستا به معرفی ده هک بزرگ اخیر این سال ها بپردازیم،

با بزرگترین هک های اخیر آشنا شوید

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، امنیت و هک همیشه از موضوعات داغ روز محسوب می شدند و این روزها با هک سایت یاهو بیش از پیش بحث جنجال برانگیزی شده است،خالی از لطف نیست که در همین راستا به معرفی ده هک بزرگ اخیر این سال ها بپردازیم،

Yahoo : در سپتامبر سال 2016 خبری مبنی بر هک اطلاعات 500 میلیون کاربر فعال در یاهو منتشر شد.یاهو این خبر را تایید کرد و گفته شده از سال 2014 هکرها این اقدام را انجام دادند و به اطلاعات شخصی کاربران از جمله اسامی،ایمیل،پسوردها،سوالات و پاسخ های امنیتی حین ساخت اکانت دسترسی پیدا کردند.

MySpace : حمله هکری به شبکه اجتماعی قدیمی MySpace در تاریخ 11 ژوئن 2013 انجام شد که طی آن اطلاعات و رمز عبور بیش از 427 میلیون حساب کاربری به سرقت رفت. شرکت رسانه‌ای Time این شبکه اجتماعی را حدود سه ماه قبل از هک شدن خریداری کرده بود.

Ashley Madison : :یک سایت خدمات دوست‌یابی آنلاین است که برای افراد متأهل و کسانی در رابطه جدی هستند طراحی شده‌است. شعار این وبگاه “زندگی کوتاه است، خیانت کن” بود. این سایت در ژوئیه سال 2015 مورد حمله هکرها قرار گرفت و داده‌های این وبسایت بدست هکرها افتاد. این کار باعث شد که داده‌های مربوط به حدود 40 میلیون کاربر آن، در معرض سوء استفاده قرار گیرد. هکرها قبلاً از انتشار داده‌ها تهدید کرده‌بودند که اگر وبگاه تعطیل نشود این داده‌ها را منتشر خواهند کرد.

Trump : دونالد ترامپ، مدیرمجموعه هتل‌های ترامپ اعلام کرد هکرها در فاصله ماه می سال 2014 تا ژوئن 2015، توانسته‌اند به سامانه‌ تبادلات آنلاین شعبات مختلف این هتل‌ در ایالت‌های آمریکا دسترسی پیدا کنند و اطلاعات کارت های اعتباری 70,000 مشتری به سرقت رفت. در این حمله، شعبات این هتل در ایالت‌های نیویورک، میامی، شیکاگو، هاوایی، لاس‌وگاس و تورنتوی کانادا آسیب دیده‌اند.

Wyndham : در بین سال های 2008 تا 2010 حداقل سه بار داده ها و اطلاعات شخصی مشتریان این هتل توسط هکرهای اینترنتی سرقت شده است. کلاهبرداران اینترنتی به نفوذ به دیتاسنترهای این هتل زنجیره ای اسامی و دیگر اطلاعات شخصی 600,000 کاربر را به سرقت بردند.هنوز مشخص نیست از این اطلاعات مسروقه چه سوءاستفاده هایی به عمل آمده ، اما ارزش مادی خسارات وارده به افراد از این طریق بیش از 10 میلیون دلار برآورد شده است.

Sony : در 24 نوامبر 2014 گروهی به نام GoP یا Guardians of Peace به سرورهای سونی حمله کردند. آنها بیش از 40 گیگابایت از اطلاعاتی که از سرورهای سونی دزدیده بودند را در اینترنت منتشر کردند که شامل اطلاعات خصوصی و شخصی کارمندان، میزان حقوق دریافتی، شماره های ملی، حقوق هنرپیشه ها و البته چندین نسخه از فیلم های منتشر نشده سونی پیکچرز میشد.قبلتر نیز در سال 2011 اعضای Anonymous و LulsSec طی 50 روز به شبکه پلی استیشن حمله کردند و اطلاعات بیش از 75 میلیون کاربر کنسول بازی سونی را به یغما بردند.

Linkin : در ماه می سال 2012، 117 میلیون حساب‌کاربری لینکدین هک شدند. فردی با نام مستعار «صلح» (Peace) تلاش کرد تا این اکانت ها را در بازارهای سیاه «وب تاریک» به فروش برساند و در عوض آنها 5 بیت کوین (چیزی در حدود 2300 دلار) دریافت کند.

Dropbox : آگوست سال 2012 هکری موفق شد به اطلاعات بیش از 68 میلیون ایمیل و پسورد کاربران این سایت دسترسی پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]