اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967735492

فناوری های شگفت انگیز خودروهای هیوندای

کد: 1395042967735492

http://goo.gl/KS5tQ6

، تهران , (اخبار رسمی): انواع مدل های خودروهای هیوندای موتورز کره جنوبی در کشور ما طرفداران و خریداران زیادی دارد. سال هاست نمایندگی رسمی این شرکت اقدام به واردات انواع مدل های جدید این کمپانی می کند.

فناوری های شگفت انگیز خودروهای هیوندای

فروش خوب این خودروها و مشاهده انواع آنها در خیابان ها نشان می دهد ایرانی ها نیز مانند بسیاری دیگر از مردم دنیا به خرید تولیدات هیوندای از جمله سوناتا، آزرا، النترا، ولستر، آی 30، آی 20، سانتافه، توسان، آی ایکس 55 و جنسیس علاقه دارند.

اما هر کمپانی با اتکا به متخصصان و مهندسان خود سعی می کند نوآوری هایی را در تجهیزات و امکانات محصولاتش در نظر بگیرد که این بار قصد داریم شما را با فناوری های اختصاصی محصولات هیوندای موتورز آشنا کنیم. یادتان باشد می توانید به سایت شیپور بروید و از بین نزدیک به 400 مدل مختلف هیوندای یکی را انتخاب کرده و لذت رانندگی با آن را تجربه کنید.
مدل های جدید هیوندای از امکانات با ارزش روز بهره می برند و علاوه بر آن نیز خود این شرکت قابلیت های نوآورانه ای را برای محصولاتش در نظر گرفته است. یکی از برجسته ترین نمونه های فناوری های اختصاصی هیوندای BlueLink است که توسط این شرکت به ثبت رسیده است.

امکان دسترسی به این قابلیت از طریق گوشی هوشمند، اپلیکیشن تحت وب یا دقیقا از داخل خودروهای هیوندای وجود دارد و به کمک آن می توانید ناوبری پیشرفته، جستجو بر اساس نقطه مورد نظر، ECO-Coach، پیام رسانی متنی کنترل صدا و امکانات بسیار دیگر را تجربه کنید.
قابلیت انتقال SHIFTTRONIC که هیوندای بسیار روی آن تاکید دارد، یکی دیگر از نوآوری های مختص هیوندای است. به کمک این توانایی، راننده میت واند بدون حرکت دست هایش و برداشتن آن ها از روی فرمان اقدام به تعویض دنده کند و در زمان لزوم از سیستم پیشرفته آن استفاده کند.

فناوری Pandora and Gracenote نیز از دیگر امکانات اختصاصی و به ثبت رسیده هیوندای است که به شما اجازه می دهد تا به آهنگ ها و لیست پخش مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. به کمک Remote Vehicle Start نیز می توانید در مدل های خاص با فشردن دکمه استارت، رانندگی سریعتر و راحت تر را تجربه کنید. صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا به صورت LCD نیز امکان دسترسی شما به قابلیت های سرگرمی و فناوری را به صورت یک جا فراهم می کند.
همانطور که مشاهده کردید هیوندای امکانات بسیار ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا هنگام رانندگی با هر مدل از تولیدات آن بتوانید به راحتی حس لذت بخش رانندگی را تجربه کنید.
بسیاری از این امکانات در انواع مدل های هیوندای دیده می شود. به عنوان مثال BluLink را می توانید در خودروهای سانتافه اسپرت و ولستر ببینید. سیستم انتقال شیفت ترونیک برای مدل های سانتافه اسپرت، ولستر، النترا و اکسنت نیز در نظر گرفته شده است. اکثر مدل های جدیدتر نیز دارای جک ورودی iPod/USB است که آپشن های صوتی زیادی را به شما هدیه می کند. هیوندای جنسیس، سانتافه اسپرت، آزرا، سوناتا هیبریدی و ولستر نیز به امکان بازگشایی قفل و ورودی های بدون کلید مجهز هستند که باعث می شود رانندگی و سوار شدن به این خودروها سریع و راحت باشد.

البته در مدل های لوکس و بالاتر هیوندای نیز امکانات دیگری وجود دارد. قابلیت ها و نوآوری های اختصاصی هیوندای در طول زمان در حال ارتقا و توسعه است و اگر اکنون با نگاهی دیگر قصد دارید یکی از مدل های هیوندای را خریداری کنیدف می توانید بی درنگ به سایت شیپور سر بزنید و خودروی آینده خود را با فناوری های اختصاصی و جذاب خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح