اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967915406

مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد

تزریق منابع ارزان قیمت به بخش کشاورزی

کد: 1395042967915406

http://goo.gl/MTVqqR

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به اتفاق عضو هیات مدیره بانک ، روز یکشنبه 27 تیر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه از تعدادی از شعب استان بازدید و با همکاران از نزدیک گفتگو کرد.

هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مرتضی شهید زاده در این سفر از شعب مرکزی کرمانشاه، میدان ایثار، میدان آزادی و بلوارکشاورز بازدید و ضمن بررسی عملکرد شعب با همکاران و رؤسای این شعب دیدار و گفتگو کرد.

 وی در جمع همکاران بانک، هدف از طرح ها و خدمات نوین بانک کشاورزی را جمع آوری منابع ارزان قیمت و تزریق این منابع به بخش کشاورزی کشور دانست و تاکید کرد: روسای شعب بایستی به منظور تحقق برنامه های اجرایی اقتصاد مقاومتی ، توجه ویژه ای به جمع آوری منابع ارزان قیمت، قیمت تمام شده پول، ریسک اعتباری و ضریب خوداتکایی مالی داشته باشند.

این گزارش می افزاید همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمانشاه ، عملیات اجرایی دو طرح بزرگ شامل گاوداری 2500 رأسی شرکت کشاورزی و دامپروری شیر و دام بنیاد و مجتمع گلخانه ای 25 هکتاری پیشگامان کشاورزی کوثر با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و با اعتباری بالغ بر 1134 میلیارد ریال در این استان آغاز شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه