اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068375518

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی:

دولت اهمیت بالای بخش خصوصی را بشناسد

کد: 1395043068375518

http://goo.gl/W2UBNr

، تهران , (اخبار رسمی): حسن حسینی گفت: ما باید حاکمیت و دولت را قانع کنیم که بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آن را بشناسد. دولت باید تصمیم و اراده جدی در این خصوص داشته باشد و بیش از پیش از بخش خصوصی حمایت کند.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، حسن حسینی نائب رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در آیین بیست و هفتمین اجلاس سراسری خانه های صنعت ،معدن و تجارت که در سالن شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی استان کردستان برگزار شد، گفت: ما باید حاکمیت و دولت را قانع کنیم که بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است. دولت باید یک تصمیم و اراده جدی در این خصوص داشته باشد و بیش از پیش از بخش خصوصی حمایت کند.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برخوردی که اداره امور مالیاتی با صنعتگران و تولید کنندگان دارد کاملا غیر حرفه ای بوده و حتی از نظر شرعی هم مناسب نیست. در نامه ای که امیرالمومنین با مالک اشتر داشتند فرمودند: تجار و صنعتگران بسیار عزیز هستند و سربازان اقتصادی حکومت است. 

وی ادامه داد:امسال سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل  است؛ آیا دولت از صنعتگران حمایت و پشتیبانی می کند ؟ ما امیدواریم کاهش سود های بانکی به نحوه درستی اجرا شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه صنعت و معدن و تجارت

در اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه و تصویب نامه شماره 16680/12/1 مورخ 77/10/12 شورای عالی اداری و به منظور زمینه سازی، تقویت و موثرسازی انجمن ها و فعالیت تشکل های تخصصی استان و کمک به تحقق اهداف مشترک آنها و وزارتخانه های ذیربط بخصوص وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر موسسات ، خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران در تاریخ 1381/4/3 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ