اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068405408

تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران اعطا شد

کیفیت برتر محصولات بانک صنعت و معدن

کد: 1395043068405408

http://goo.gl/bn5Vtk

، تهران , (اخبار رسمی): تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت.

تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن این تندیس به خاطر کیفیت خدمات بانک صنعت و معدن در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی طرح های صنعتی و معدنی کشور و همچنین رضایت مشتریان از نحوه پاسخگویی و شفافیت و سهولت فرایند دریافت خدمات ،طی مراسمی که در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به این بانک اعطا شد.

انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران از سال 85 و به منظور تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ استاندارد در جامعه و انجام فعالیت های مربوط به توسعه فرهنگ استاندارد در میان مصرف کنندگان ، تولیدکنندن و عرضه کنندگان کالا و خدمات به وجود آمده است.

گفتنی است دومین همایش سراسری کیفیت با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات،سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان ملی بهره وری، اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تعدادی دیگر از بانک ها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه