اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155465408

بانک صنعت و معدن انجام می دهد

گشایش ال سی طرح الکترود گرافیتی اردکان

کد: 13950718155465408

https://goo.gl/KvF3eq

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن گشایش ال-سی طرح الکترود گرافیتی اردکان را انجام می دهد.

کرباسیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بانک صنعت و معدن گشایش ال سی طرح الکترود گرافیتی اردکان را انجام می دهد.

وی اعلام کرد: طرح الکترود گرافیتی اردکان جزو پروژه‌های تاریخی است وما توانستیم ماشین‌آلات آن را به کمک شرکت‌های آلمانی و ایتالیایی با وام یا فاینانس، تأمین مالی کنیم که 50 ‌میلیون یورو در مرحله نهایی است و30 ‌میلیون یورو دیگر نیز به زودی نهایی می‌شود.

کرباسیان افزود: در این خصوص ضمانت ایمیدرو و بانک صنعت‌ ومعدن را پذیرفته‌اند؛ یعنی ال‌سی با بانک صنعت‌ومعدن با ضمانت ایمیدرو باز می‌شود و ماشین‌آلات را از طریق بانک اروپایی (آلمانی) BHF می‌فرستند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مورد تامین اعتبار یاد شده علیرغم مشکل برقراری ارتباطات بانکی کشورمان گفت: بانک صنعت‌ومعدن در این‌باره فعال است. ایمیدرو هم اعتبار بین‌المللی دارد. ایمیدرو در سال‌های گذشته با اعتبار و ضمانت خود، توانسته طرح هرمزال را راه بیندازد که بزرگ‌ترین طرح آلومینیوم جنوب است و برای خودش اعتباری بین‌المللی با بانک‌های فرانسه، ایتالیا و آلمان داشته و دارد.

کرباسیان درمورد مشکلات بدهی آلومینیوم المهدی (هرمزال) و کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران به یک بانک آلمانی اعلام کرد: به‌دلیل نبود تعهد در سال‌های 84 تا 86، پول پرداخت نشده بود. دوم به‌دلیل تحریم، حتی اگر در مقطعی می‌خواستند پول را پرداخت کنند، قبول نمی‌کردند؛ چون در فهرست سیاه بودیم. درهرصورت بعد از این مذاکرات، قرار شد بدهی‌ها پرداخت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه