اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244855408

قدردانی مدیرعامل ایساتیس از بانک صنعت و معدن

کد: 13951225244855408

https://goo.gl/yK2AZF

، تهران , (اخبار رسمی): محسن رمضانی فر مدیرعامل مجتمع تولیدی آهن اسفنجی ایساتیس در نامه ای برای محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت از عملکرد بانک صنعت و معدن در اجرای طرح این شرکت قدردانی کرد.

قدردانی مدیرعامل ایساتیس از بانک صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن رمضانی فرد در این نامه آورده است : بدون تردید نقش بانک صنعت و معدن به عنوان پشتیبان و متولی حوزه صنعت و معدن کشور در دهه گذشته را نمی توان نادیده گرفت .

وی افزود: طرح تولیدی شمش آلیاژی این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن در آن بانک به تصویب رسیده و تخصیص ارز مربوط نیز از صندوق توسعه ملی انجام پذیرفته است.
طرح تولید شمش آلیاژی این شرکت با بهره مندی از 76 میلیون دلارتسهیلات بانک صنعت و معدن در شهرستان مهریز استان یزد به اجرا در می آید.
با راه اندازی این شرکت که سالانه 700 هزار تن فولاد آلیاژی و سوپر آلیاژی تولید خواهد کرد برای 460 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود .
گفتنی است بانک صنعت و معدن به عنوان پیشگام تامین مالی طرح های فولادی کشور تاکنون باتامین 3هزار میلیون یورو برای این طرح ها، 8 هزار و 656 امکان اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه