اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162965408

بانک صنعت و معدن برای افزایش همکاری انجام داد

مذاکره اتاق بازرگانی ایران و انگلیس

کد: 13950728162965408

https://goo.gl/0uaKF3

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای اتاق بازرگانی ایران و انگلیس با عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

بانک

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، هیاتی متشکل از اعضای اتاق بازرگانی ایران و انگلیس با حضور در بانک صنعت و معدن با حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس گزارش بانک صنعت و معدن در این دیدار که به منظور دستیابی به راه های افزایش میزان همکاری دوکشور انجام شد عسکری به تشریح قابلیت های کشورمان برای مشارکت های اقتصادی و صنعتی پرداخت.

وی ضمن بیان تاریخچه ای از خدمات بانک صنعت و معدن که اخیرا وارد شصتمین سال فعالیت خود شده افزود: 16 درصد از سهم تسهیلات اعطایی به صنایع کشورمان به این بانک تعلق دارد.

عسکری تصریح کرد: در سال های 2014 و 2015 میلادی بانک صنعت و معدن بیش از 9 میلیارد دلار LC برای طرح های صنعتی کشورگشایش کرده، 6 هزار و 300 پروژه را به تصویب رسانده و 480پروژه را به اتمام رسانده است.

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به تامین مالی پروژه های زیربنایی توسط این بانک نظیر نیروگاه ، فولاد،قطار سریع السیر و... گفت: بانک صنعت و معدن تنها بانک توسعه ای کشور در بخش صنعت و معدن است و بیشترین تمرکز خود را بربخش خصوصی قرار د اده است.

وی در خصوص روند کاهش تورم در کشور بیان داشت: با توجه به سیاست های مناسب ، مدیریت مالی و برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت پیش بینی می شود که نرخ تورم سیر نزولی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه