اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186145408

وزیر نیرو:

بانک صنعت و معدن یکی از حلقه های اصلی صنعت برق است

کد: 13950829186145408

https://goo.gl/sGfA9T

، تهران , (اخبار رسمی): حمید چیت چیان ، وزیر نیروی کشورمان گفت: امروز بانک صنعت و معدن در بخش صنعت برق به خوبی ورود یافته و به عنوان یکی از حلقه های مثبت این صنعت زیربنایی محسوب می شود.

بانک صنعت و معدن یکی از حلقه های اصلی صنعت برق است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن وی که در مراسم افتتاح فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی کهنوج سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: این نیروگاه به صورت خوبی برنامه ریزی شده و با استفاده از فناوری های نوین مصرف آب را به شدت کاهش داده است.

چیت چیان تصریح کرد:در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون تلفات شبکه برق از 15 درصد به 11 درصد کاهش یافته است.
گفتنی است: نیروگاه کهنوج با تامین مالی 230 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده است و برای 67 نفر ، شامل 43 نفر در بخش تولید و 24 نفر در بخش اداری شغل ایجاد کرده است.
در ضمن یاد آور می شود ، ظرفیت تولید برق کشور حدود 70 هزار مگاوات است که بانک صنعت و معدن حدود 9 درصد یعنی حدود 6 هزار مگاوات از ظرفیت یاد شده را تامین اعتبار کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]