اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068414889

اپلیکیشنی که کابوس سارقان است

ردیابی و کنترل موبایل سرقت شده

کد: 1395043068414889

http://goo.gl/97upkD

، نیشابور , (اخبار رسمی): با معرفی و عرضه یک نرم افزار با نام Cerberus anti theft دیگر سارقان فکر سرقت گوشی تلفن همراه را از سر بیرون می کنند.

ردیابی موبایل با اپلیکیشنی جدید

طی روزهای اخیر تولید  اپلیکیشنی که از افراد کنجکاو به گوشی شما عکس می‌گیرد سروصدای زیادی به پا کرده اما واقعیت این است که این اپلکیشین قابلیت‌های قابل توجه دیگری هم دارد که به خصوص هنگام سرقت گوشی به کار می آید. 
نام این نرم‌افزار Cerberus anti theft است که شرکت سازنده آن یعنی LSDroid آن را یک نرم‌افزار برای مقابله با سرقت گوشی معرفی می‌کند اما مشخص است که کاربرد آن عموما بعد از سرقت گوشی مشخص می شود اما به هر حال کار برای دزدان موبایل روز به روز سخت می‌شود.
این نرم‌افزار اندرویدی سه راه برای اتصال صاحب گوشی از دست رفته به دستگاه خود در نظر گرفته است. 
1 - کنترل کردن گوشی از طریق وب سایت این شرکت.
2- کنترل کردن گوشی با استفاده از پیامک.
3 - چک سیم کارت ( برای دستگاه‌های اندرویدی که سیم کارت دارند در صورتی که یک سیم کارت ناشناس در دستگاه قرار گیرد به صاحب اصلی هشدار داده می‌شود. ) 
کنترل کردن گوشی یا دستگاه اندرویدی از این سه طریق به کاربر اجازه می‌دهد که چندین کار مختلف را انجام دهد از آن جمله : 
- یافتن مکان دستگاه و ردیابی آن 
- پخش صدای آژیر بلند از دستگاه حتی وقتی در حالت سکوت قرار دارد.
- پاک کردن تمام اطلاعات حافظه داخلی و کارت حافظه 
- پنهان کردن اپلکیشن Cerberus از لیست اپلکیشن‌ها
- قفل کردن دستگاه با یک کد 
- روشن کردن ضبط صدا از طریق میکروفن دستگاه
- گرفتن آخرین تماس‌های گرفته یا دریافت شده با دستگاه 
- دریافت اطلاعات مربوط به شبکه یا اپراتوری که دستگاه به آن متصل شده است. 
نرم‌افزار Cerberus همچنین اگر GPS دستگاه خاموش باشد آن را به طور اتوماتیک فعال می کند تا ردیابی آن فعال شود. دستگاه حتی وقتی اینترنت آن فعال نباشد هم کار می کند و این کار با استفاده از پیامک صورت می‌گیرد.

همچنین ویژگی چک کردن سیم کارت اجازه می‌دهد که صاحب اصلی از شماره سیم کارت جدیدی که روی دستگاهش نصب شده هم مطلع شود. این نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامک‌ها را بدون مطلع کردن فرد سارق انجام می‌دهد و پیامک‌ها هم در لیست پیامک دستگاه ذخیره نمی‌شود.
این اپلکیشن البته رایگان نیست و قیمت آن 2.99 یورو است که خریدار می‌تواند از آن برای 5 دستگاه همزمان هم استفاده کند. با این حال می توانید یک هفته آن را به صورت تستی از فروشگاه گوگل به طور رایگان دریافت و استفاده کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]