اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168625492

کاترپیلار یک گوشی مقاوم

کد: 1395043168625492

https://goo.gl/BcpFJZ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال گوشی مناسبی می گردید که بدنه محکمی داشته باشد می توانید به محصول کاترپیلار توجه کنید. محصولی مثل Cat S40 که یک گوشی اندروید است .

خراب کردن گوشی اندروید CAT S40 ممکن است؟

این روزها گوشی به حدی مهم شده است که انگار یک عضو حیاتی مثل بقیه اعضای بدن انسان است. در خانه، خودرو، حتی سر کار و در دانشگاه یعنی چه جاهایی که ضروری است و چه جاهایی که نباید باشد، همیشه مورد استفاده است. طبیعتا اگر چیزی همیشگی باشد از دست دادن آن وسیله بسیار سخت است. حالا که گفتیم گوشی به یک عضو مثل بقیه اعضا تبدیل شده، کدام شخص را می شناسید که اهمیت ندهد که اعضای بدن محکم و مقاومی داشته باشد؟
پس اگر به دنبال گوشی مناسبی می گردید که بدنه محکم و سفتی داشته باشد که از مواد خوبی ساخته شده باشد می توانید به محصول کاترپیلار توجه کنید. نامی که در این زمینه اثبات شده و با محصولی مثل Cat S40 که یک گوشی اندروید است نشان داده محصولات این برند تا چه حد محکم و مقاوم طراحی شدند.
محصول کاترپیلار به طور طبیعی و همان طور که انتظار می رود به قدرت و مقاومت شناخته می شود و برای شرایط سخت و کاری طراحی شده است. CAT S40 برای مواجهه با موقعیت های سخت که امکان دارد برای شما به وجود بیاید طراحی شده است. صفحه نمایش این گوشی متوسط از نظر اندازه از 7/4 اینچ Gorilla Glass 4 استفاده می کند. با این ویژگی این گوشی ضد آب و ورود گرد و غبار است و قابلیت استفاده با دستکش و دست مرطوب را نیز دارد.
استاندارد IP68 این محصول باعث می شود حتی در برابر یک جت آب با فشار بالا و غوطه وری هم مقاومت کند. سازندگان CAT S40 ادعا می کنند CAT S40 می تواند در عمق بیش از یک متری در آب، در مدت زمان یک ساعت کامل غوطه ور بماند. برای مقاومت در برابر ضربه هم، سقوط از ارتفاع 6 فوت (8/1 متر) برای گوشی خطری ایجاد نمی کند. CAT S40 از نظر مقاومت در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، لرزش، شوک و اشعه های خورشیدی در حد استاندارد نظامی مقاوم است.
شرایط مقاومتی CAT S40 بیش از حد نیاز در نظر گرفته شده است. صاحب این گوشی نمی تواند محصول مورد نظر را به راحتی شکنجه بدهد. این محصول از پس سقوط های کم ارتفاع، ضربه های محکم، خش و خراش و غوطه وری در آب به راحتی بر خواهد آمد. شایداین محصول وسیله مناسبی برای بازی کودکان هم باشد.

مثل بقیه برندهای سازنده گوشی های سخت و مقاوم مثل مدل های Kyocera و Brigadier، S40 هم تا حدی عملکرد و قدرت را فدای سختی خود کرده است. استفاده از پردازشگر Snapdragon 210، حافظه رم 1 گیگابایت، رزولوشن تصویر 540 در 960 خیلی خصوصیات و مشخصات قدرتمندی برای گوشیهای امروزی به حساب نمی آیند.
پس اگر به دنبال گوشی ای هستید که عملکرد قدرتمندی داشته باشد و در هنگام بازی دچار مشکل نشوید، چند برنامه را با هم اجرا کنید و یا برنامه های سنگین را راه اندازی کنید بهتر است به دنبال گوشی دیگری باشید. اما اگر دنبال یک سری خصوصیات خاص و مقاوم هستید، این گزینه انتخاب بدی نیست.
صفحه نمایش این محصول بسیار روشن است. دلیل روشن بودن صفحه نمایش امکان استفاده از آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید در محیط های باز است. این خصوصیت حتی در برابر نور خورشید در بیابان در بیشتر زاویه ها هم جواب گو است.

باتری CAT S40 بسیار قدرتمند و با طول عمر بالا در نظر گرفته شده است. عمر باتری 3 هزار میلی آمپر ساعت به طور متوسط در نظر گرفته شده است که تضمین کننده 18 ساعت مکالمه و 39 روز استفاده در حالت استند بای است. مصرف کردن باتری CAT S40 بسیار سخت است. این محصول می تواند روزها به WiFi متصل بماند در حالی که سیم کارت در آن قرار ندارد. ساعت ها می تواند ویدئو پخش کند و تنها چیزی که شاید در مصرف این باتری کمی قوی باشد اتصالات شبکه است.
برعکس بیشتر گوشی های مقاوم و سخت، CAT S40 ظاهر مناسبی دارد. بدنه پلاستیکی و خوش ساخت این محصول با طراحی مناسب گوشه ها باعث می شود در دست راحت باشد. 3 دکمه در پایین صفحه نمایش و یک دکمه تنظیم هم قسمت های کنترل فیزیکی CAT S40 هستند. این دستگاه برای استفاده از دستکش هم سازگاری دارد.
جایگاه سیم کارت، کارت حافظه، جک هدفون و USB در برابر آب مقاوم هستند. علاوه بر این موضوع اگر CAT S40 به طور کامل بسته نباشد و از قسمتی امکان نفوذ آب وجود داشته باشد، سیستم به شما هشدار می دهد تا دستگاه را درست ببندید. این خصوصیت در بین گوشیهای مقاوم در برابر آب، خصوصیت منحصر به فردی محسوب می شود.
سیستم عامل گوشی اندروید Android 5.1 Lollipop است. این محصول از برنامه های زیادی پشتیبانی می کند و به طور پیش فرض برنامه های مناسبی هم دارد.
صدای دستگاه مناسب است و خیلی بلند و عالی نیست. صفحه نمایش CAT S40 کیفیت تصویر پایین با تراکم پیکسلی 234 پیکسل در هر اینچ دارد که خیلی به چشم می آید.
دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی به نوعی در بین گوشیهای امروزی مقدار متوسط و مناسب محسوب می شود. از سیستم های تثبیت کننده عکس و فوکوس خودکار لیزری استفاده نمی کند. برای عکس برداری معمولی گوشی مناسبی است. پردازش گر CAT S40 خیلی قدرتمند نیست و گاهی با تاخیر در عملکرد رو به رو است.
با توجه به مقاومت بالای CAT S40، این محصول در ایالات متحده به قیمت 399 دلار آمریکا نزدیک به 1 میلیون و 350 هزار تومان عرضه می شود. قیمت CAT S40 برای مقاومت این گوشی بسیار مناسب و برای عملکرد گران است. اگر به دنبال گوشی ای هستید که علاوه بر مقاومت از عملکرد بالایی برخوردار باشد، سامسونگ گلکسی اس 6 هم گزینه مناسبی است.
برای خرید و فروش گوشی های نو و دست دوم به سایت شیپور مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]