اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168630029

صفدری در مراسم رونمایی از سند چشم انداز 5ساله

بیمه ما در مقام نهم صنعت بیمه می ایستد

کد: 1395043168630029

https://goo.gl/24MN8p

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بیمه ما گفت: در سال 99 شرکت بیمه ما باید در جایگاه نهم صنعت بیمه بایستد ولی امروز در جایگاه سیزدهم صنعت بیمه قرار دارد.

سند چشم انداز بیمه ما

به گزارش  اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ما، مجید صفدری، مدیرعامل  این شرکت در مراسم رونمایی از سند چشم انداز5  پنج ساله  شرکت بیمه ما اعلام کرد: شرایط امروز شرکت سهامی بیمه ما، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و  امروزه توانسته ایم 77/6 درصد رشد فروش داشته باشیم به طوری که در شرایط کنونی حاکم بر صنعت بیمه کشورمان، رشد فروش در دیگر بیمه ها 23/5 درصد است.

وی افزود:  در حال حاضر شرکت بیمه ما رشد پرتفوی 21/9 درصدی در رشد فروش تعداد بیمه نامه ها دارد.

مدیرعامل بیمه ما یادآور شد: در سال 99 بیمه ما باید در جایگاه نهم صنعت بیمه باشد و اکنون در جایگاه سیزدهم صنعت بیمه قرار دارد. بنابراین سند ترسیم شده 5 ساله، سهم از بازار شرکت بیمه ما در سال 99 می بایست 2/6 درصد باشد یعنی تا سال 99 سالانه باید 28 صدم درصد رشد در سهم بازار  کسب شود.

صفدری خاطرنشان کرد: امروز شرکت سهامی بیمه ما یک برند معتبر است به طوری که در گذشته  این شرکت در مناقصاتی نقش پر رنگی نداشت ولی امروزه در مناقصات مختلف شرکت دارد.

وی تصریح کرد: سند استراتژیک هر شرکتی یک برنامه برای آن شرکت به شمار می ورد که اگر با خلق فرصت ها و شناسایی توانایی ها و از همه مهمتر اقدام و عمل، اجرایی نشود، این استراتژیک و سند چشم انداز برای شرکت مثمرثمر نخواهد بود.

مدیرعامل بیمه ما  با تاکید بر استفاده از عوامل ساختاری و موجود در شرکت گفت: با اشاره بر سیاست ها و چشم انداز ترسیم شده، در روند اجرایی شرکت، تمام پرداختی ها باید، براساس کمیت، بهره وری، خروجی و نتایج باشد.

وی اعلام کرد:: امروزه با تلاش مدیران و  همکاران،  بیمه ما، به یک برند معتبر تبدیل شده و گواه این مدعی براین است که این شرکت به صورت مستمر در مناقصات شرکت های مختلف حضور دارد.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم نیز از 2 دانش آموزا خلاق خانواده بیمه ما با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در سند چشم انداز 5 سال این شرکت نیز تاکید شده است:

شرکت بیمه ما به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصصم است تا همگام با گسترش فرهنگ آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به کلیه مشتریان عرضه نماید که ضمن رعایت حقوق ذینفعان از جمله سهامداران، بیمه گذاران، کارکنان و نمایندگان و سایر افراد و جامعه از آن بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه