اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168643545

هایر6 سال پیاپی در بازار جهانی رکورددارشد

پرفروش‌ترین برند جهان در خانه ایرانی‌ها

کد: 1395043168643545

http://goo.gl/DuWEnX

، تهران , (اخبار رسمی): برند لوازم خانگی "هایر" از آن دست برندهایی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و تنوع کالایی شگفت‌انگیز توانسته 6 سال پیاپی حائز رتبه اول فروش و رکورددار فروش لوازم خانگی در جهان باشد.

پرفروش‌ترین برند لوازم خانگی جهان در خانه ایرانی‌ها!

برندهای بسیاری در حوزه لوازم خانگی در دنیا مشغول به فعالیت هستند که به واسطه برقراری ارتباط اثربخش با مشتری و در نظرگرفتن نیازهای آنان و همچنین ارائه کیفیت عالی در محصولات و دست آخر تداوم در بروزرسانی محصولات توانسته‌اند در دنیا پرآوازه شوند. اما در این میان تعداد بسیار کمی برند وجود دارند که همه موارد ذکر شده را توامان رعایت می کنند و در عین حال سبد کالایی متنوعی را نیز به مشتریانشان عرضه می کنند.

در شامگاه 28 تیرماه سال جاری و در سالن دریای نور هتل استقلال شبی به یادماندنی و خاطره انگیز برای صنف لوازم خانگی رقم خورد که این مهم به همت و میزبانی شرکت ایلیارویش و با حضور مدیران و روسای اتحادیه‌های اسکاد، امکان و  فرهنگیان، مدیران عامل تعاونی های مصرف، مدیران عامل و روسای هیات مدیره سازمان‌ها و ارگان‌ها، مدیران عالی رتبه دو شرکت همکار (شرکت بازرگانی ایران و ایلیارویش)، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان صنف لوازم خانگی به وقوع پیوست.

در این مراسم باشکوه که به مناسبت ورود و عرضه محصولات برند"هایر" برگزار شده بود، محمد کریمی مدیرعامل شرکت ایلیارویش به ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه‌ برند هایر پرداخت و گفت: این شرکت چینی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است که توانسته طی 6 سال متوالی رتبه نخست تولید و فروش لوازم خانگی را در سطح جهانی کسب کند و گروه بازرگانی ایلیا رویش تنها نماینده شرکت بازرگانی ایران است که مسئولیت فروش محصولات هایر را در اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و فروشگاه های زنجیره‌ای بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تنوع کالاهای این برند اشاره کرد و اظهار داشت:  شرکت هایر با خرید بخش لوازم خانگی شرکت بزرگ جنرال الکتریک امریکا توانسته فاصله خود را به لحاظ تنوع کالایی و کیفیت از سایر برندهای معتبر بیش از پیش کند که این موضوع در ارائه سبد کامل کالایی که شامل انواع یخچال‌های ساید بای ساید، انواع لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون، کولرگازی، کالاهای خرد آشپزخانه و.. نمایان است.

مدیرعامل شرکت ایلیا رویش در ادامه به کیفیت محصولات و به‌ روز بودن هر دسته از کالاها اشاره کرد و اذعان داشت: این شرکت در سال 2010 برنده بهترین طراحی " رابط کاربری (سیستم رابط اندروید)" تلویزیون شده و امروزه تلویزیون های این شرکت از مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا نظیر OLED و HDR و همچنین پنل‌های منحنی استفاده می‌کند و جالب اینکه هایر تنها ارائه‌ کننده تلویزیون اندروید با گواهینامه GMS است که بر خلاف تلویزین‌های اندروید دیگر موجود در بازار  همه اپلیکیشن‌های اندروید موجود بر روی ان نصب می‌شود.

وی افزود: به‌زودی یخچالی به ایران معرفی خواهد شد که دارای خصوصیتی بدیع به نام پنجره هوشمند است. به لطف این تکنولوژی مبتکرانه، سنسور هوشمندی در یخچال تعبیه شده است که به محض نزدیک شدن مصرف کننده به یخچال، تمام محتویات داخلی طبقات یخچال معلوم می‌شود و بدین وسیله ضمن احتراز از باز شدن بی دلیل درب های بخچال،از هدر رفتن بی رویه سرمای یخچال و انرژی از یک طرف و استهلاک کمپرسور یخچال جلوگیری می‌شود.

کریمی به کیفیت بالای محصولات و کیفیت خدمات پس از فروش اشاره کرد و اذعان داشت: محصولات هایر با ضمانت‌نامه شرکت بازرگانی ایران (ایرانکو) ارائه می‌شود که در بیش از 270 مرکزخدمات پس از فروش در سراسر ایران آماده خدمت‌ رسانی و نصب رایگان در اقصی نقاط کشور است وی اعلام کردکه ارائه کالای با کیفیت، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش مطلوب و مشتری مداری به گونه ای که در شان مصرف کنندگان  باشد، 4 اصل مهمی است که همواره مدنظر ما بوده و خواهد بود.

محمد طحان‌پور رییس اتحادیه لوزم خانگی دیگر سخنران این مراسم بود که  در ابتدا به مهدی ساعتچی اصل مدیرعامل شرکت بازرگانی ایران به دلیل انتخاب یک شریک بازرگانی زبده (ایلیارویش) تبریک گفت.

وی بیان کرد: با این‌که دنیا قبول دارد که در چند سال آینده کشور چین حرف اول اقتصاد را در جهان می‌زند اما باز هم برخی افراد از عبارت " جنس بی کیفیت چینی" برای کلیه محصولات ساخت این کشور استفاده می کنند در حالی که من تقاضا دارم مسئولین فروش محصولات هایر در ازای خریدهای بزرگ، مشتریانشان را به کارخانه این برند در چین ببرند تا از نزدیک عظمت تولید را در آنجا ببینند و متوجه شوند که کسب رتبه اول فروش لوازم خانگی جهان در سالیان پیاپی نشان از کیفیت برتر تولید و تفکرات متعالی در راستای افزایش سهم بازارهای جهانی دارد.

وی افزود به عنوان رئیس اتحادیه لوازم خانگی اطمینان دارم برند " هایر" که برند اول چین است و بازار لوازم خانگی دنیا را قبضه کرده به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، تنوع سبد کالا و خدمات پس از فروش گسترده شرکت بازرگانی ایران"ایرانکو" در سراسر کشور و همچنین  به مبارکی پیوند دو شرکت با سابقه درخشان به نام‌های شرکت بازرگانی ایران و شرکت ایلیارویش که مسئولیت واردات و فروش برند معتبر هایر را بر عهده دارند به‌ زودی به عنوان رقیبی قدرتمند بازار لوازم خانگی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و حتما جایگاه مطلوبی در بازار ایران پیدا خواهد کرد و قطعا همگان با بازدید از محصولات این برند ترغیب خواهند شد که کالاهایی از هایر را در منازل خود داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به این که نگاه اتحادیه، نگاه به منافع ملی است گفت: من معتقدم حضور برندهای معتبر خارجی به ارتقاء کیفیت محصولات داخلی کمک خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل