اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990707458053545

فراخوان دعوت به مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی IRAN RETAIL SHOW 2020

کد: 13990707458053545

https://bit.ly/3l9xCJH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تجارت طلایی نیک روش دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته "IRAN RETAIL SHOW 2020" را در تاریخ 19 تا 22 آذر ماه 1399 برگزار خواهد کرد.

فراخوان دعوت به مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی IRAN RETAIL SHOW 2020
فراخوان دعوت به مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی IRAN RETAIL SHOW 2020

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته "IRAN RETAIL SHOW 2020" در تاریخ 19 تا 22 آذر ماه 1399

شرکت تجارت طلایی نیک روش پس از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته و 6 دوره همایش تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید کشور و برگزاری 5 دوره کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی و اجرای بیش از یکصد مراسم افتتاحیه ­­و جشن و قرعه‌کشی، دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته "IRAN RETAIL SHOW 2020" را در تاریخ 19 لغایت 22 آذر ماه 1399 برگزار خواهد کرد.

لذا با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در تبادل اطلاعات فنی- بازرگانی و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته صنعت مراکز خرید و پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت مذکور، از آن شرکت محترم دعوت به عمل می‌آید در صورت تمایل به مشارکت در این رویداد بین‌المللی، حداکثر تا تاریخ 1399/8/20 فرم فراخوان ثبت نام را تکمیل و از طریق نمابر یا ایمیل ارسال کنند.

بدیهی است در صورت تکمیل ظرفیت سالن‌ها و فضای باز تحت پوشش نمایشگاه قبل از تاریخ ذکر شده فوق، برگزار‌کننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های زیر مراجعه کنند:

وبسایت شرکت تجارت طلائی نیک روش:   www.GBMNEWS.ir              

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]