اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980305371273545

با رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی

نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری برگزار می‌شود

کد: 13980305371273545

http://bit.ly/2Ma6cqC

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تجارت طلایی نیک روش پس از برگزاری پنج دوره همایش تقدیر از برترین برندهای مراکز خرید کشور و برگزاری3 دوره کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی و اجرای بیش از یکصد مراسم افتتاحیه ­­و جشن و قرعه‌کشی، اولین نمایشگاه بین‌المللی «IRAN RETAIL SHOW 2019» را افتتاح خواهد کرد.

فراخوان دعوت به مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی  IRAN RETAIL SHOW 2019
پوستر اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید و مجتمع های تجاری و صنایع وابسته

اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته IRAN RETAIL SHOW 2019 از تاریخ 22 لغایت 25 شهریور ماه 1398 توسط شرکت تجارت‌طلایی نیک‌روش افتتاح خواهد شد.

با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته صنعت مراکز خرید و پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت مذکور،تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند در این رویداد بین‌المللی، حداکثر تا تاریخ 10 تیرماه فرم فراخوان ثبت نام را در سایت تجارت طلایی تکمیل و از طریق نمابر یا ایمیل ارسال کنند.

علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌ شرکت تجارت طلائی نیک روش به آدرس www.GBMNEWS.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]