اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980812418683545

برگزاری نمایشگاه «ریتل شو» برای اولین بار در ایران

کد: 13980812418683545

http://bit.ly/34kSKEq

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 12 آبان ماه سال 1398 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر تهران در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه «ریتل شو» برای اولین بار در ایران
برگزاری نمایشگاه «ریتل شو» برای اولین بار در ایران

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از سایت تریدفردیت، همه ساله در کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، نروژ، چین، آمریکا و ترکیه نمایشگاه‎هایی مرتبط با صنعت خرده فروشی در جهان برگزار می‎شود که آبان ماه امسال برای اولین بار نمایشگاه «ایران ریتیل شو» با حضور 49 شرکت برگزار شد.

به گفته برگزار کنندگان، هدف شرکت‎ها ازحضور در این نمایشگاه انتقال تجربه‎های داخلی و بین‌المللی و همچنین برقراری روابط بهتر با صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، توسعه‎دهندگان نرم افزارهای خرده فروشی و برندهای برتر اصناف مختلف است.

این نمایشگاه تا روز یکشنبه، 12 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‎های بین المللی تهران، ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان می‎توانند از ساعت 9 صبح الی 17 از نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]