اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322513545

سومین کارگاه آموزشی بین المللی ماهنامه تجارت طلایی

نقش صنعت غذا و نوشیدنی در رونق مراکز خرید

کد: 13970725322513545

https://goo.gl/Mz7Z36

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه مراکز خرید دیگر تنها به عنوان مرکزی جهت تامین کالا، پوشاک و خدمات مطرح نیستند و با توجه به تغییر رویکرد طراحان و مالکان مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و توجه به استانداردهای روز دنیا در مسیر تبدیل شدن به مراکز تجمعات اجتماعی در حال حرکت هستند.

 با رویکرد نقش صنعت غذا و نوشیدنی در رونق مراکز خرید
سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد نقش صنعت غذا و نوشیدنی در رونق مراکز خرید

تجارت طلایی قصد دارددر راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی درحوزه مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری،سومین کارگاه آموزشی خود را با موضوع بررسی اهمیت و نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکزخرید برگزار کند.

امروزه مراکز خرید دیگر تنها به عنوان مرکزی جهت تامین کالا ، پوشاک و خدمات مطرح نیستند و با توجه به تغییر رویکرد طراحان و مالکان مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و توجه به استانداردهای روز دنیا در مسیر تبدیل شدن به مراکز تجمعات اجتماعی در حال حرکت هستند.قطعا برای رسیدن به این استاندارد توجه به تمامی جزئیات اهمیت ویژه‌ای دارد و در این بین نقش تاثیر‌گذار و کارکرد واحدهای غذایی و نوشیدنی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. از این رو ماهنامه تجارت طلایی در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری، برای سومین دوره در نظر دارد کارگاه آموزشی خود را با موضوع بررسی اهمیت و نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید برگزار کند.

رویکرد ماهنامه تجارت طلایی به عنوان برگزار‌کننده این رویداد بین المللی که 27 دی ماه برگزار خواهد شد مبتنی بر انتقال دانش و تجارب در زمینه طراحی، راه‌اندازی، مدیریت، مباحث مرتبط با فرانچایز محصولات، نقش نرم‌افزارها و سخت افزارها، معماری و دکوراسیون فضاها در عملکرد فود کورت‌ها و کافه‌های فعال در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری خواهد بود تا از طریق تبادل دانش و تجربیات صاحبان فن در این حوزه، از تمام پتانسیل‌های این صنعت در پویایی مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری استفاده‌ای بهینه شود.

بر همین اساس ماهنامه تخصصی تجارت طلایی قصد دارد تا با دعوت از سخنرانان خارجی، مدیران فودکورتهای موفق کشور، تسهیل‌گران این صنعت در فضای مجازی و خدمات آنلاین صنعت غذا، معماران و طراحان مراکز خرید و فودکورت‌ها رویدادی متفاوت را برگزار کند تا از این طریق پل ارتباطی موثری بین فعالان دو حوزه بزرگ مراکز خرید و غذا ایجاد نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد بین المللی با ما در ارتباط باشید : 66399241-66399243

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار