اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269105406

در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید

اقتصاد مقاومتی در بانک کشاورزی تایید شد

کد: 1395050269105406

http://goo.gl/nLdSwl

، تهران , (اخبار رسمی): عملکرد بانک کشاورزی در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید به منظور اقتصاد مقاومتی بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

شعب بانک کشاورزی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این جلسه که به ریاست اسحاق جهانگیری،معاون اول رییس جمهور برگزار شد، مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده توسط این بانک در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: «پیشرفت و تجلی عملیاتی اهداف اقتصاد مقاومتی از آغاز سال جاری اصلی‌ترین اولویت کلان بانک کشاورزی است.»

در این جلسه که وزرای کشور، صنعت،معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانکها نیز حضور داشتند، موضوعات و مباحث مختلفی پیرامون «اقتصاد مقاومتی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خاطر نشان می‌گردد، مشکلات و موانع موجود در روند رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد ارائه و پیشنهاداتی برای حل این مشکلات از دیگر مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه