اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269355398

توسط بیمه‌ کوثر محقق شد

تولید حق‌ بیمه 940میلیارد تومانی

کد: 1395050269355398

https://goo.gl/C7WOrJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه‌کوثر توانست با ایجاد انگیزه بیشتر مدیران، کارکنان و شبکه فروش و نیز اعتماد سهام‌داران به آن‌ها، در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 94 به هر سهم 280ریال سود نقدی اختصاص دهد.

مجمع بیمه کوثر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 1394/12/29 که باحضور اکثریت سهام‌داران و اعضاء هیأت‌مدیره و مدیران شرکت و نمایندگان بیمۀ‌مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: سود خالص سالیانه شرکت در سال گذشته بیش از 44میلیارد تومان بوده است.

دستیابی به پرتفوی 8هزارو17میلیارد ریالی

مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشان‌کرد:شرکت بیمه‌کوثر با دستیابی به پرتفوی 8هزار و 17میلیارد ریالی و صدور 2میلیون و 3هزار و 702 فقره بیمه‌نامه، موفق به کسب جایگاه ششم از نظر تولید حق‌بیمه در بین 28شرکت خصوصی در سال94 شده است.

وی با بیان اینکه بیمه‌کوثر با پنج‌سال سابقه فعالیت، جوان‌ترین شرکت بیمه در بین 10شرکت برتر کشور از لحاظ حق‌بیمه تولیدی است، خاطرنشان‌کرد: این شرکت از سال89 تا کنون توانسته است به‌ترتیب در بین 28شرکت بیمه خصوصی جایگاه‌های بیست‌ودوم، شانزدهم، یازدهم، هشتم، پنجم و ششم را کسب کند.

مدیرعامل شرکت افزایش حق بیمه تولیدی با رویکرد افزایش سهم بیمه های زندگی خبرداد و افزود:پیش‌بینی تولید حق بیمه درسال مالی 95 حدود 940میلیارد تومان است و تلاش می‌شود، با توجه به شرایط اقتصادی سال‌جاری انشاءالله بیش از این رقم محقق شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه سهم شرکت بیمه‌کوثر از صنعت بیمه در سال94 برابر 3/5درصد و با عملکرد800میلیارد تومان بوده است، گفت: بیمه‌کوثر درچهارماهه اول سال 95 مبلغ 359میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه سهم بیمه‌های ثالث و سرنشین، زندگی، درمان، بدنه، مسئولیت، حوادث، آتش‌سوزی، مهندسی و خاص، باربری و پول در سال گذشته به‌ترتیب 58، 14/7، 12/2، 3/9، 3، 2/9، 2/8، 1/8 ، 0/5 درصد بوده است، تصریح‌کرد: شرکت با برنامه‌ریزی مدون و حرکت به سمت صدور بیمه‌نامه‌های سود ده و افزایش صدور بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری، تاکنون موفق شده است براساس برنامه سال95،در سه‌ماه اول سال‌جاری به‌صورت کامل برنامه خود را محقق کند.

افزایش نقش‌افرینی شبکه فروش

مدیرعامل شرکت افزایش نقش‌افرینی شبکه فروش، چابک‌سازی ساختار سازمانی و ایجاد تیم پشتیبانی و نظارت در ستاد را از برنامه‌های اساسی شرکت در سال‌جاری برشمرد و اظهارکرد: ارائه خدمات از منابع صندوق بیمه اعم از طرح تسری، مرحم،عمر و سرمایه، تامین آتیه فرزندان؛ مطالعه، طراحی و اجرای بیمه های جدید شامل بیمه‌نامه‌های جامع اموال، جامع خانوار، صعب العلاج، وکالت، گردشگری، سالمندی، فضای سایبری و ماهواره؛ توسعه سامانه حکمت کارت برای توسعه پوشش های بیمه ای؛ انجام سیر مراحل تشکیل پرونده، محاسبه میزان غرامت فوت و ازکارافتادگی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در سراسر کشور؛ راه اندازی واحدهای پرداخت خسارت و ایجاد کد رهگیری در حوزه خسارت و تعامل لازم با کمیسیون های پزشکی نیروهای مسلح به منظور بهبود، تسریع و دقت لازم در تعیین درصد از کارافتادگی ها از جمله برنامه‌های تدوین شده شرکت در سال‌جاری است.

توسعه خدمات الکترونیکی

وی افزود: توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی شامل اینترنت بیمه، همراه بیمه، پیامک بیمه و تلفن بیمه؛ توسعه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان و سیستم جامع مالی؛ ایجاد مدل بانک بیمه؛ برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی برای کارکنان ، توسعه طرح تحول و حرکت راهبردی شرکت بیمه کوثر(طرح تحرک) در سطح ستاد و شعب سراسر کشور، راه‌اندازی سیستم صدور معرفی نامه های درمان (تحت وب)، توسعه نرم‌افزاری کیوسک بیمه ای، راه اندازی سیستم دریافت الکترونیکی حق بیمه ها (تحت وب)، توسعه وپشتیبانی داشبورد مدیران شعب و نمایندگان حقوقی، توسعه سامانه های هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی، توسعه شبکه اینترانت و بسترهای ارتباطی درسطح شعب ونمایندگی ها، اصلاح توانگری مالی، اجرای افزایش سرمایه شرکت از 140 میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان، جذب 120 نماینده تخصصی بیمه عمر، راهبری و نظارت غیر حضوری و حضوری پروندها و بازدید شعب، توسعه شبکه خسارت و بر پرداخت به موقع خسارت زیان‌دیدگان و ایجاد رضایت‌مندی بیشتر بیمه‌گذاران از دیگر برنامه‌های شرکت در سال‌جاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه