اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126995398

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران خبر داد

تشکیل 547 پرونده خسارت طوفان در مازندران

کد: 13950625126995398

https://goo.gl/ZNF3Hw

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه کوثر مازندران تشکیل 547 پرونده خسارت طوفان را در دستور کار قرار داده و بررسی های خود را آغاز کرده است.

طوفان مازندران

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، قاسم بهروزی مدیر این شرکت در استان مازندران، از افزایش پرونده های خسارت طوفان در این شرکت خبر داد و گفت:  تا به الان 547 پرونده مربوط به خسارت های وارد شده طوفان اخیر استان در بیمه کوثر تشکیل شده است که در حال بررسی های کارشناسی است و برخی نیز به مرحله پرداخت خسارت رسیده است.

بهروزی گفت: از این تعداد پرونده،70 درصد مربوط به قائم شهر است و مابقی به دیگر شهرها اختصاص دارد.

وی برآورد خسارت این تعداد پرونده را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: تا به الان پرداخت خسارت 387 پرونده صورت گرفته و 45 پرونده نیز در حال بررسی است.

مدیر بیمه کوثر مازندران اظهار کرد: نمایندگی ها، کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان ها و حضور فیزیکی خسارت دیدگان مرجع آمار بیان شده است.

وی با بیان اینکه 160 پرونده دارای نقص مدارک است، اظهار کرد: از تمامی خسارت دیگانی که پرونده آنان دارای نقص مدارک است درخواست داریم هرچه سریعتر به تکمیل مدارک اقدام کنند.

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران از خسارت دیدگان خواست جهت تکمیل پرونده به اداره خسارت آتش سوزی بیمه کوثر مازندران مراجعه کنند و اظهار کرد: مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33349021 تماس گرفته و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه