اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162015398

بیمه کوثر 6 ساله شد

کد: 13950727162015398

https://goo.gl/4nKXwP

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه کوثر که در 27 مهرماه سال 1389 با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قدم درعرصه صنعت بیمه کشور گذاشته است امسال ششمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد.

شش

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر در جهان آکنده از خطر و حوادث غیر قابل پیش بینی که زندگی و برخی از اوقات تمام دستاوردهای مادی در معرض آسیب جزئی یا کلی قرار می گیرد ، انسان بیش از گذشته به اطمینان خاطر نیازمنداست براین اساس آغاز هر تلاشی مشروط به تأمین آسایش و اطمینان در آن است  و پیدایش صنعت بیمه در پاسخ به چنین نیازی ضروری به نظر می رسد .

برهمین اساس مؤسسین شرکت بیمه کوثر با علم و آگاهی به نیاز روز افزون جامعه به چنین خدمت ارزشمندی 27 مهرماه سال 89 درست شش سال پیش با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قدم درعرصه صنعت بیمه کشور گذاشته و با بهره گیری از توانمندی مدیران خلاق و با پشتوانه سال های متمادی تجربه اجرایی و مدیریتی بیمه و با طراحی پوشش های نوین، بیمه کوثررا تاسیس کرد.

این شرکت با بهره‌مندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای ورویکردی مشتری‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده و با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی برمدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های دینی و مذهبی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه کند.این  بیمه درحال حاضر دارای 31 شعبه وبیش از700 نمایندگی در سراسر کشور است که به مردم انواع خدمات بیمه ای را ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه