اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158755398

از سوی بیمه کوثر اعلام شد

فراخوان سومین همایش مدیریت ریسک و بیمه

کد: 13950725158755398

https://goo.gl/GnkJaq

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به شرکت در "سومین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بیمه‌های اتومبیل" می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آذرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

بیمه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه می‌توانند مقاله و تجربیات خود را به دبیرخانه همایش به‌ آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، شماره24 یا به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

به همین منظور است که زینب حمیدی‌فر رییس اداره آموزش و پژوهش شرکت گفت: نویسندگان می‌توانند پیرامون نقش فن‌اوری اطلاعات در توسعه عملیات بیمه‌گری اتومبیل، مزیت‌های رقابتی در فروش بیمه‌نامه‌های اتومبیل، بررسی آیین‌نامه 58 و راهکارهای بهبود آن، چالش‌های نظام تعرفه قانون حق‌بیمه و تاثیر آن در خسارت اتومبیل، نقش عوامل اثر‌گذار(راه، خودرو، راننده) در وقوع خسارت‌ها، بررسی ضرورت تداوم کسورات قانونی در بیمه اتومبیل، چالش‌ها و فرصت‌های واگذاری پرداخت خسارت‌ها به موسسات ارزیاب خسارت (برون‌سپاری، ارزیابی و ...)، مدیریت ریسک خسارت‌های غیرواقعی در بیمه‌های اتومبیل، بررسی قانون جدید شخص‌ثالث و شناسایی نتایج آن بر صنعت بیمه و نقش نواوری در توسعه زیرساخت بیمه‌های اتومبیل مقاله‌های خود را ارسال کنند.

وی افزود: نویسندگان همچنین می‌توانند تجربیات خود را پیرامون تجربیات مدیریتی و عملیاتی در بیمه‌های اتومبیل (مطالعه موردی)، مقایسه مدل‌های موفق بیمه اتومبیل در ایران و سایر کشورها، بررسی تخلفات رایج در بیمه‌های اتومبیل و راهکارهای شناسایی و مقابله با آن (مطالعه موردی) و بررسی تطبیقی دیه در بازار بیمه اتومبیل در جهان (مطالعه موردی) به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

رییس اداره آموزش و پژوهش شرکت همچنین از برگزاری این همایش در سوم بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد و اعلام ‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به آدرسwww.kowsarinsurance.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه