اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050370095708

رویداد گیمینگ MSI

کد: 1395050370095708

http://goo.gl/ikt4S8

، تهران , (اخبار رسمی): MSI اولین رویداد گیمینگ خود جهت معرفی محصولات و مشخصات فنی خاص آنها به کاربران را برگزار کرد.

رویداد گیمینگ MSI

به گزارش روابط عمومی ماتریس، در این گردهمایی که با حضور تعداد زیادی از علاقمندان بازی های کامپیوتری برگزار شد، شهریار شاکی از تجربیات خود برای حاضرین سخن گفت.

همچنین شرکت کنندگان با دستگاه های مختلف MSI مانند  GT80، GE62، GS72، PE60، Vortex، GT72s و GS60 دقایقی را کار کردند. همچنین امکان تجربه واقعیت مجازی برای همه میسر شد و کاربران هر کدام دقایقی را به بازی با استفاده از این تکنولوژی جدید پرداختند.

در ایستگاه GT80 شرکت کنندگان با تکنولوژی Matris Display آشنا شدند. در ایستگاه GE62 بازی Street Fighter با بهره گیری از SSE به حاضرین نمایش داده شد. در ایستگاه GS72 تکنولوژی Nahimic و Sound Tracker معرفی شد. در ایستگاه GS60 از SSE برای تغییر رنگ صفحه کیبورد هنگام پخش موزیک استفاه شد. در ایستگاه GT72 نیز تکنولوژی Super Raid 4 به حاضرین معرفی شد.

اما در جذاب ترین بخش این مراسم، بر روی دستگاه Vortex به عنوان کوچک ترین دستگاه قدرتمند دسکتاپ گیمینگ، تکنولوژی HTC VIVE در اختیار کاربران قرار گرفت. با این تکولوژی امکان تجربه واقعیت مجازی برای همه میسر شد و کاربران هر کدام دقایقی را به بازی با استفاده از این تکنولوژی جدید پرداختند.

بسیاری از شرکت کنندگان با شهریار عکس گرفتند و همچنین با پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوی MSI جوایزی دریافت کردند. همچنین در انتها نیز جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماتریس

مجتمع تولیـدی ماتریس (واقع در شهرک صنعتی پرند)، صادر کننـده نمونه استان تهران و عضو اتحادیه صادرکنندگان کالا و خدمات است. این مجموعه از سال 1376 در زمینه تولید، صادرات و واردات و خرید و فروش کلیه تجهیزات و سخت افزار رایانه فعالیت می نماید و نماینده انحصاری تولید و پخش بسیاری از برندهای معتبر از جمله msi بوده و دارای 500 فروشگاه و مرکز خدمات پس از فروش و نماینده درکلیه شهرهای ایران می باشد. این مجموعه دارای بخش های متفاوتی برای حفظ استاندارد بالا می باشد: بخش های روابط بین الملل، کاوش و تحقیق بازار جهانی، خرید، فروش، امور شهرسـتانها، فروش دولتی، تحقیق و توسـعه، بخش تولیـد و کارآفرینی، تضمین و ارزیابی کیفی، خدمات پس از فروش، بازرسی و امور مشتریان، روابط عمومی، تبلیغات و طراحی، معماری، فناوری اطلاعات و ... تلاش اعضای این مجموعه با یکدلی و یکرنگی بر اساس خط مشی اصلی مدیریت شـرکت، ایجاد مرکـزی پیشرو و حـامی مصرف کننده و همواره در جهت ارائه آخرین فن آوری های جهان در زمینه رایانه با بهترین پوشش خدماتی بوده و می باشد. هم اکنون شرکت ماتریس نمایندگی انحصاری فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بسیار معتبری است که از آن جمله می توان به برندهای بسیار مشهور MSI, AMD, Edifier, Thermaltake, Supertalent اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]